    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pracodawca obiecal
    Date: Thu, 10 Jun 2004 13:41:54 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pc25.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Johnson" <j...@g...pl.nospam> napisał w wiadomości
    news:ca90mq$3n1$1@news.onet.pl...

> [...]
    Jeśli

    > Strasznie wszystko widzisz przez pryzmat prawa karnego. Ja poprzestałbym
    na
    > wynagrodzeniu za kursy.

    Przecież napisałem, że w pierwszej kolejności bym dochodził tego
    wynagrodzenia poprzez ugodę z pracodawcą. Dopiero jeśli się okaże, ze to
    niemożliwe, to uważam, że droga postępowania karnego jest w tym wypadku
    wygodniejsza. Organ dochodzenia z łatwością ustali, kto kierował
    samochodem w chwili przekraczania granicy, bowiem takie informacje są
    gromadzone przez Urzędy Celne (odprawa ładunków) oraz przez Straż
    Graniczną (sam wyjazd osoby). To będzie dowodem zatrudnienia. Dochodzenie
    tych roszczeń na drodze cywilnej będzie o wiele trudniejszej, choć
    przyznam, że nie niemożliwe.