    From: "dan" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: praca w butiku a odpowiedzialność za towar
    Date: Wed, 13 Jul 2005 23:22:01 +0200

    Użytkownik "azrael" <a...@D...pl> napisał w wiadomości
    news:db409i$dgi$1@inews.gazeta.pl...

    > Rozumiem. A czy chociaż na tej umowie koleżanka powinna się domagać
    > wpisania dat rozpoczęcia i zakończenia umowy? tak, by w przyszłym roku nie
    > przyszło jej płacić za miesiące, w których nie pracowała?

    Oczywiscie , ze umowa musi zawierac date. Do tego, jak napisal Robert
    Tomasik, bezwzglednie powinien byc remanent. Ale jesli praqcodawca go nie
    zrobi, to niech sie go nie domaga, bo brak nalezytego powierzenia mienia, tj
    prokolarnego sporzadzenia remanentu, zwolni ja od odpowiedzialnosci za
    braki w mieniu.

    Dan