  • 1. Data: 2005-01-04 08:24:34
    Temat: [pr.pracy] pytanie o urlop
    Od: ":::...Farciarz...:::" <o...@p...onet.pl>

    Podpisalem dzisiaj umowe o prace na czas nie okreslony
    Wiem ze po 6 miesiacach nabywam prawo do pierwszego urlopu, jak dlugi moze
    byc to urlop?

    pozdrawiam
    F.

  • 2. Data: 2005-01-04 08:37:53
    Temat: Re: [pr.pracy] pytanie o urlop
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > Podpisalem dzisiaj umowe o prace na czas nie okreslony
    > Wiem ze po 6 miesiacach nabywam prawo do pierwszego urlopu, jak dlugi moze
    > byc to urlop?

    To zalezy od stazu pracy i wyksztalcenia

    Lech Dubrowski

  • 3. Data: 2005-01-04 08:47:14
    Od: ":::...Farciarz...:::" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To zalezy od stazu pracy i wyksztalcenia
    >
    > Lech Dubrowski

    Wyksztalcenie wyzsze : licencjat (studia 3 lata + 2 lata studiow
    uzupelniajacych mgr, tyle ze sie jeszcze nie bronilem) + 3 miesieczny
    staz pracy w innej firmie na umowe o prace na okres 3mcy. Wczesniej wlasna
    dz. gospodarcza przez okres 4 miesiecy.(wszystki w czasie trwania studiow)

  • 4. Data: 2005-01-04 09:49:08
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > dz. gospodarcza przez okres 4 miesiecy.(wszystki w czasie trwania studiow)

    Osobie po studiach przysluguje urlop od razu w pelnym wymiarze

    Lech Dubrowski

  • 5. Data: 2005-01-04 10:20:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wiem ze po 6 miesiacach nabywam prawo do pierwszego urlopu, jak dlugi
    moze
    > byc to urlop?

    nabywasz po 1 miesiacu 1/12 urlopu.

    P.

  • 6. Data: 2005-01-04 10:38:47
    Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl>

    LECH DUBROWSKI wrote:

    > Osobie po studiach przysluguje urlop od razu w pelnym wymiarze

    Taaa?

    Jesli Farciarz tamte 3 miesiace przepracowal po obronieniu licencjatu,
    to za studia ma 8 lat stazu pracy, plus te 3 miesiace wlasnie.
    To znaczy, ze roczny wymiar urlopu przez rok i 9 miesiecy wynosi 20 dni,
    a potem - od X.2006) 26 dni.
    Jesli 3 miesiace podczas studiow licencjackich, to prawo do 26 dni
    nabedzie 3 miesiace pozniej czyli od I.2007.

    Jesli mnie pamiec nie myli, urlop zaliczkowy przysluguje proporcjonalnie
    po przepracowaniu kazdego kolejnego miesiaca.

    Skoro mial juz umowe o prace, to chyba nie grozi mu 20 dni urlopu na dwa
    lata... Tak przynajmniej optymistycznie wnioskuje.

    Dominika

    --
    unikatowa biżuteria i srebro użytkowe
    http://rakowska.pl/