  • 21. Data: 2004-11-28 21:30:05
    Temat: Re: pozyczki 10 % dziennie
    Od: "robek1" <r...@p...onet.pl>

    "kam" <X#k...@w...pl#X> wrote in message news:codes3$jff$2@news.onet.pl...

    > a karę umowną to kiedy można zastrzec?
    >
    > KG

    kiedy chcesz

  • 22. Data: 2004-11-28 21:34:56
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    robek1 wrote:

    > kiedy chcesz

    tak?

    KG

  • 23. Data: 2004-11-29 02:45:31
    Od: "RAV" <z...@p...pl>

    jaa mysle ze troche sa tu mylone pojecia, a wlasciwie sens. zostalo
    powiedziane, ze do ustalonego dnia splaty odsetki byly uzgodnione (np 30%
    mies czy inny okres), a dopiero za zwloke kazdy dzien 10%. jezeli ktos nie
    zaplaci w terminie to te odsetki mu naliczno. wg. mnie jest to uczciwe i
    sluzy temu by osoba pozyczajaca mogla liczyc na pieniadze w terminie

    --
    Pozdrawiam - RAV
    GG: 4750296...TLEN: ravsite...SKYPE: rafalkudlinski

  • 24. Data: 2004-11-29 10:45:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie oglądałem tego programu, ale może ten koleś nie informował
    > pożyczkobiorców o tych procentach.
    > Jeszcze pytanko:czy lichwa jest w Polsce zabroniona?

    w umowie jak byk napisane bylo. pokazywali w TV, w przypadku spoznien 10
    % dziennie.

    P.

  • 25. Data: 2004-11-29 10:46:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zaplaci w terminie to te odsetki mu naliczno. wg. mnie jest to uczciwe i
    > sluzy temu by osoba pozyczajaca mogla liczyc na pieniadze w terminie

    dokladnie.
    Przeciez to nei fundacja charytatywna.
    P.

  • 26. Data: 2004-11-29 11:21:40
    Od: flatron<f...@w...pl>

    Prace nad ustawą określające max. wysokość odsetek zostały
    przerwane w skutek interwencji ambasady brytyjskiej w związku
    możliwością uszczuplenia dochodów brytyjskiej firmy pożyczkowej
    PROWIDENT

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 27. Data: 2004-11-29 17:37:27
    Od: "Marek" <l...@o...pl>

> [...]
    > przerwane w skutek interwencji ambasady brytyjskiej w związku
    > możliwością uszczuplenia dochodów brytyjskiej firmy pożyczkowej

    A co to za firma? Nie ma takiej!

  • 28. Data: 2004-11-29 17:39:04
    Od: "Marek" <l...@o...pl>

    > moje pytanie brzmi : w jakiej wysokosci (MAX) mozna legalnie  odsetki
    > naliczac?

    Też oglądałem ten program. Obecna dyskusja toczy się głównie o odsetkach,
    natomiast przedstawiony był również inny wątek - podstawiony notariusz, który
    podsuwał do podpisania (bez wcześniejszego odczytania) pełnomocnictwa do
    przejęcia nieruchomości nawet w przypadku jednego dnia spóźnienia spłaty!

    Marek

  • 29. Data: 2004-11-29 19:56:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > podsuwał do podpisania (bez wcześniejszego odczytania) pełnomocnictwa do
    > przejęcia nieruchomości nawet w przypadku jednego dnia spóźnienia

    a oni nie czytali tego co podpisywali?

    P.

  • 30. Data: 2004-11-30 01:30:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hubertus wrote:

    > skoro bank nie chce pozyczyc komus kasy to znaczy ze ktos w danej kwocie
    > jest wg banku niewyplacalny - jesli ow 'lichwiarz' pozycza mu kase to

    Jasne. Wystarczy, że jesteś 'wolnym strzelcem' (działalność twórcza, np.
    tłumaczenia, na umowyo dzieło) i już z punktu widzenia banku nie masz w
    ogóle dochodów, nawet jeśli na rocznym zeznaniu przekraczasz średnią
    krajową.