  • 31. Data: 2012-02-17 17:19:00
    Temat: Re: pożyczka od rodziny
    Od: Kicer <...@...c>

    witek wrote:

    > no ja tylko uzupelniam liste obowiazkow.

    ok, dzięki ;)
    pozdrawiam

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 32. Data: 2012-02-17 17:22:06
    Od: Kicer <...@...c>

    Fëanor Aicanáro wrote:

    > spoza (!)
    >
    > FA

    już mnie Gotfryd Smolik uświadomił.
    Niestety w internecie pełno tego typu kwiatków, a że jestem wzrokowcem to
    szybko się "uczę" ;)

    Aż strach pomyśleć kiedy zacznę pisać "ktury" :)

    pozdrawiam

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 33. Data: 2012-02-17 18:40:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Feb 2012, Jarek S. wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    [...]
    > Gdzie chłopino funkcjonują?

    Na newsach, czyli w usenecie.
    To jest zupełnie oddzielny mechanizm obsługi komunikacji,
    z własnym protokołem transportowym, inny niż poczta, inny
    niż strony www (i oparte o strony www metody komunikacji).
    Być może korzystasz z bramki www-news i nie zdajesz
    sobie z tego sprawy, ale to nie powód żebyś usiłował
    wyłożyć że "wiesz lepiej".
    Owszem, określenia o których mowa są angielskie, ale
    nie stosuje się powszechnie ich polskich tłumaczeń,
    bo funkcjonalność *nie jest* tylko i wyłącznie
    ograniczona do pojedynczej właściwości.
    Weźmy taki crosspost: nie sprowadza się on do posłania
    tej samej treści na dwie grupy, ale pozostawienia
    tych treści "związanych" ze sobą tak długo, jak
    długo dalsi uczestnicy powiązania nie zerwą; to
    nie jest "tylko kopia", i ta cecha bierze się właśnie
    ze specyfiki protokołu NNTP, który przewiduje pole
    na wskazanie źródła "wiążącego" posty.
    Można wysłać dwie kopie posta na dwie grupy i można
    wysłać crosspost - to nie to samo, i w zupełności
    zgadzam się z założeniem że nie ma sensu tworzyć
    polskiego słowa na takie zdarzenie.
    Chyba gdzieś ostatnio wspominałem Śniadeckiego... ;>

    > Chyba w korporacjach i tzw. warszafce....

    Jeszcze tupnij :>, rozumiem że linki do wikipedii są
    nie dość wiarygodne, ale jednak spróbuj zajrzeć.
    Nie, to akurat NIE JEST "korporacyjne" słownictwo.
    Czysto techniczne, co usiłowałem wyłożyć w innym poście.

    > Dzieckiem niestety już dawno nie jestem , szkoda..... mam 48 lat :(

    Oj, młodzieńcze... ;), chodziło o "dziecko neostrady".
    Taki sposób myślenia, spotykany również u redaktorów brukowców,
    streszczający się w ujęciu "internet == www".
    Nie, tak nie jest.

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2012-02-18 18:34:40
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl>

    Użytkownik "Kicer" <...@...c> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > chcialbym pożyczyć większą kwotę od osoby z poza mojej najbliższej rodziny
    > (siostra matki).
    >
    > Czy poza złożeniem do US deklaracji PCC-1 (jeśli dobrze rozumiem), muszę
    > dopełnić jeszcze jakichś obowiązków? Głównie mam tu na myśli umowę - czy
    > takowa musi istnieć (w formie papierowej) i czy ma ona zdefiniowaną
    > budowę?

    ciotka to co prawda nie 1 grupa, więc podatku się nie uniknie
    ale pozostałe formalności masz tutaj

    http://www.infor.pl/prawo/artykuly/328003,czy_pozycz
    ka_w_rodzinie_podlega_pcc.html

    macso

  • 35. Data: 2012-02-18 19:46:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-18 19:34, macso pisze:

    > Użytkownik "Kicer" <...@...c> napisał w wiadomości

    > ciotka to co prawda nie 1 grupa, więc podatku się nie uniknie
> [...]

    Jak się ma głowę na karku, to i PCC się uniknie ;)
    http://www.remitent.pl/emisja-weksli-bez-pcc-interpr
    etacja-indywidualna-z-2011r/3972

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2012-02-20 09:35:37
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 08:12:09 -0600, witek napisał(a):

    > To znaczy, ze jestes niedouczony dupek, ktory jest glupi jak but z lewej
    > nogi

    Ja tak zupełnie z ciekawości.... dlaczego but z lewej nogi ma być głupi?
    Z prawej nogi już nie będzie głupi?
    Albo od czego to zależy że z jednej nogi jest głupi a z drugiej już nie
    jest głupi?

  • 37. Data: 2012-02-20 09:45:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-20 10:35:37 +0100, Kamil <a...@a...com> said:

    > Ja tak zupełnie z ciekawości.... dlaczego but z lewej nogi ma być głupi?

    Bo człowiek prawy jest OK, a lewy już nie. (tak samo jak interes)

    --
    Bydlę

  • 38. Data: 2012-02-20 15:15:55
    Od: "Tercet" <t...@g...com>