  • 1. Data: 2004-06-24 20:04:18
    Temat: pozwolenie na ślub
    Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl>

    witam,
    mam nadzieję ze jeszcze nie była jeżeli tak to proszę mnie nie linczować.
    ile musi mieć chłopak lat by wziąć ślub bez zgody rodziców?? 18 czy 21 lat??
    dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie
    aneta

  • 2. Data: 2004-06-24 20:05:27
    Temat: Re: pozwolenie na ślub
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Aneta" <a...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    lat??
    > dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie

    w tej chwili skończone 18:) ale po co ci to?????????? KOBIETO! ZASTANÓW SIĘ
    CO CHCESZ ZROBIĆ!!!!!:P

    pozdr.
    b.

  • 3. Data: 2004-06-24 20:08:33
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Thu, 24 Jun 2004 22:04:18 +0200, Aneta <a...@n...o2.pl>
    napisał:

> [...]
    > lat??
    > dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie

    Musi mieć 18 lat. A zgoda rodziców nie jest potrzebna. Kiedyś była... ale
    to było baaaardzo dawno.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 4. Data: 2004-06-24 20:10:40
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Thu, 24 Jun 2004 22:05:27 +0200, bella <b...@o...pl> napisał:

> [...]
    > lat??
    >>

    > w tej chwili skończone 18:) ale po co ci to?????????? KOBIETO! ZASTANÓW

    Hehehehe!
    Jest nawet taki dowcip sądowy, że między sądem rejonowym i okręgowym jest
    podział ról. Rejon pozwala się żenić, a okrąg pozwala się rozwieść.

    Gdzieś czytałem że 70% małżeństw zawartych w następstwie "wpadki" kończy
    się rozwodem w ciągu 5 lat

  • 5. Data: 2004-06-24 20:11:15
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > podział ról. Rejon pozwala się żenić, a okrąg pozwala się rozwieść.
    >
    > Gdzieś czytałem że 70% małżeństw zawartych w następstwie "wpadki" kończy

    a dlaczego odrazu wpadka????? są osoby "zakochane", które chca właśnie w tym
    wieku się żenić............ tylko skutki są zazwyczaj właśnie takie same:) 5
    lat góra........ I PO CO???????

  • 6. Data: 2004-06-24 20:13:00
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    > Użytkownik "bella" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > SIĘ

    > to nie ja chce zrobić ino mojego męża siostra. ja już mam troche więcej
    lat
    > i też jej to chce wybić z głowy, ale dziewcze uparte jest i zachowuje sie
    > jak oślica widząca marchewkę przed nosem.
    > dzieki za odpowiedz
    > aneta

    a moge spytać ile ona ma lat??????? jesli on 18...........hmm

  • 7. Data: 2004-06-24 20:13:29
    Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl>

  • 8. Data: 2004-06-24 20:15:04
    Od: "amant" <l...@f...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    taktowny jesteś, nie ma co....
    --
    amant
    gg # 3350626

  • 9. Data: 2004-06-24 20:25:03
    Od: qmj137 <q...@p...ath.cx>

    > Użytkownik "Aneta" <a...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    > lat??
    >>

    > w tej chwili skończone 18:) ale po co ci to?????????? KOBIETO! ZASTANÓW SIĘ
    > CO CHCESZ ZROBIĆ!!!!!:P

    Tak, koleżanka ma rację, po prostu zrób to... a o ślubie pomyślisz później :>

    --
    Try not to have a good time ... This is supposed to be educational.
    -- Charles Schulz

  • 10. Data: 2004-06-24 20:51:27
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > a dlaczego odrazu wpadka????? s? osoby "zakochane", które chca wła?nie w tym
    > wieku się żenić............ tylko skutki s? zazwyczaj wła?nie takie same:) 5

    W tym wieku ? W tym wieku to mozna powiedziec, ze "postrzelone" ;)