    From: "PDL" <d...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pozwac sklep!!! jak?
    Date: Sun, 13 Jan 2002 23:51:47 +0100

    Napisać pismo do PIHu, z kopią do sklepu.
    PIH jak to zazwyczaj się dzieje w takim kraju jak Nasz, lubi gnębić
    przedsiębiorstw, przez co "migiem" zajmie się sprawą i zaprosi właścicieli
    do rozmów i wytłumaczenia całej sytuacji. Jak się okaże że klient ma rację
    (groźi kara do 5000zł).
    Zapewniam że żaden właściciel (sam jestem) nie ma czasu na takie pierd...y,
    przez co oczywiście postara się załatwić sprawę przed spotkaniem, aby klient
    wycofał "oskarżenie".

    Ktoś tu pisał że sklepy się jego boją....bzdet. Po prostu te sklepy w
    których coś "załatwiał" nie chcieli się handryczyć z Nim.
    pozdrawiam
    pdl

    Użytkownik "o...@p...onet.pl" <f...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:a1srns$reu$1@news.onet.pl...