  • Data: 2002-01-14 14:34:15
    Temat: Re: pozwac sklep!!! jak?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Boguslaw Szostak wrote:

    > "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Lecz NAJPIERW nalezaloby miec jakies "papierki".
    > Bo w sadzie nie uwierza na slowo, ze oddal Pan monitor, a oni sie nie bali.
    >
    > Poza tym "grozba uzycia" jest czasem skuteczniejsza niz samo uzycie.
    > lepiej jednak napisac, ze zada Pan usuniecia wad i domaga sie odpowiedzi
    > wlasnie ze wzgledu na planowane kroki prawne.
    > Bedzie mial Pan "ladniejszy" pozew.

    Nie wszystko jest takie jak sie nam wydaje:-)
    To nie mi sie zepsul monitor:-)
    Reszta sie zgadza. I papierki mam. I nie przestraszyli sie sadu.
    Moja sprawa jest podobna: w ustawowym terminie nie rozpatrzono mojej
    reklamacji. Swoja droga to jej nie uznali. Z tym, ze dluuugo po
    terminie. A zgodnie z przepisami, to reklamacja nie rozpatrzona w
    terminie jest rownowazna z uznaniem roszczenia klienta.

    Zbynek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x2E0DC993