  • 1. Data: 2005-09-15 10:23:46
    Temat: pozew alimentacyjny
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>

    czy w pozwie o alimenty od jednego z rodziców na dziecko, można zawrzeć
    zapis iż w przypadku braku wywiązania się z zasądzonych ewentualnie
    alimentów, mają płacić dziadkowie owego dziecka ze strony rodzica, który nie
    zapłaci? Dziadkowie są dość majętni.

    czy dopuszczalnym jest stwierdzenie rodzica, który nie mieszka z dzieckiem i
    go nie utrzymuje iż aby wykarmić dziecko mam sprzedać sprzęt z domu
    (własność wspólną) dla zaspokojenia potrzeb dziecka, np. telewizor, pralkę
    itp.? Bo to jest i część własności rodzica, co olewa dziecko totalnie.

    Jacobs

  • 2. Data: 2005-09-15 12:10:28
    Temat: Re: pozew alimentacyjny
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "jacobs" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > alimentów, mają płacić dziadkowie owego dziecka ze strony rodzica, który
    > nie zapłaci? Dziadkowie są dość majętni.

    to nastepne ku.estwo na jakie polskie prawo pozwala.

    P.

  • 3. Data: 2005-09-15 12:17:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jacobs napisał(a):
> [...]
    > zapis iż w przypadku braku wywiązania się z zasądzonych ewentualnie
    > alimentów, mają płacić dziadkowie owego dziecka ze strony rodzica, który nie

    Napisać sobie możesz, ale to niczego nie zmieni. Dziadków musisz pozwać
    osobiście, a nie poprzez ich syna.

> [...]
    > (własność wspólną) dla zaspokojenia potrzeb dziecka, np. telewizor, pralkę
    > itp.? Bo to jest i część własności rodzica, co olewa dziecko totalnie.

    Takie twierdzenia oceni sąd. A zapewne są one bezsensowne.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 4. Data: 2005-09-15 12:18:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > to nastepne ku.estwo na jakie polskie prawo pozwala.

    Czemu? To że dziadkowie mają obowiązek alimentacyjny wobec wnuków jest
    całkiem sprawiedliwe.

  • 5. Data: 2005-09-15 12:28:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czemu? To że dziadkowie mają obowiązek alimentacyjny wobec wnuków jest
    > całkiem sprawiedliwe.

    Gdyby ten ojciec byl na utzrymaniu dziadkow
    to rzeczywiscie sprawieldiwym by bylo ponoszenie odpowiedzialnosci za bledy
    swojego dziecka
    ale nie w takim przypadku. Osoba dorosla sama powinna odpowiadac za bledy.

    P.

  • 6. Data: 2005-09-15 12:42:36
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dgbob3$a7l$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "jacobs" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > to nastepne ku.estwo na jakie polskie prawo pozwala.

    A co? mam dziecko oddać do domu dziecka, bo mamusia olała sobie swoje
    dziecko i mieszka z kochankiem? Mnie nie stać na utrzymanie domu i dziecka
    jednocześnie. Pomyśl człowieku zanim coś napiszesz. Dziecko też musi jeść i
    nie jest winne matki-szmaty, co pieniądze które zarobiła przepiła z
    kolesiami.

    Jacobs

  • 7. Data: 2005-09-15 12:45:24
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>

    > Napisać sobie możesz, ale to niczego nie zmieni. Dziadków musisz pozwać
    > osobiście, a nie poprzez ich syna.
    >
    > --
    > @ Johnson

    Powiedź jeszcze dobry człowieku, czy można ewentulanie zawrzeć w pozwie
    ujawnienie dochodu na członka rodziny, tam gdzie mieszka matka dziecka,
    czyli u swojej matki. Matka dziecka nie pracuje i żyje z tego co jej dadzą
    rodzicie, a mają duże dochody. Może się wyprzeć w sądzie iż nie pracuje itp.
    choć to może i bez sensu.

    Jacobs

  • 8. Data: 2005-09-15 12:56:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co? mam dziecko oddać do domu dziecka, bo mamusia olała sobie swoje
    > dziecko i mieszka z kochankiem?
    > Mnie nie stać na utrzymanie domu i dziecka jednocześnie. Pomyśl człowieku
    > zanim coś napiszesz.

    sam czlowieku pomysl, najlepiej zanim dziecko zrobisz. (i to kieruje do
    kazdej osoby ktora chce na czyjs rachunek zyc)

    Dziecko też musi jeść i
    > nie jest winne matki-szmaty, co pieniądze które zarobiła przepiła z
    > kolesiami.

    ale czemu winni sa dziadkowie ? Mi nie chodzi o to czy alimenty nalezy
    placic czy nei ale czemu na Boga winni sa dziadkowie powiedz mi? Temu ze ich
    corcia (czy syn) popelnia bledy? A co oni sa na ich utrzymaniu? Jest to
    chore i niesprawiedliwe, zwlazszcza (nie wiem jak w tym przyapdku) gdy
    dzieci(nie wnuki) nie utrzymuja kontaktu z dziadkami a jeszcze bardziej
    chore jak dziadkowie na oczy wnukow nie widzieli.

    Jezeli Matka uchyla sie od placenia to popelnia przestepstwo
    i od tego zacznij. Pojdzie siedziec to nabierze ochoty do placenia.

    Zaczales mnie atakowac, to przy okazji zapytam, czy uwazasz e powinno sie
    dozywotnio odbierac alimenty
    matce(lub ojcu) ktora nie dopuszcza (wbrew woli sadu) do kontaktow
    malzonka(malzonki) (albo je w sitotny sposob urtrudnia)
    z ICH dzieckiem?
    Bo ja uwazam ze tak i traki zapis w prawie bardzo wiele by zmienil (bo jak
    sie domyslam nie ma takiego)
    na dobre.
    Nie bylo by potrezby zakladania takich stron jak np ta www.tato.pl itp.

    P.

    --

    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 9. Data: 2005-09-15 13:00:03
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dgbpdj$gdk$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > bledy swojego dziecka
    > ale nie w takim przypadku. Osoba dorosla sama powinna odpowiadac za

    A co z dziecmi? Jak nie dostaja alimentow to one ponasza wine za bledy
    doroslych.

  • 10. Data: 2005-09-15 13:02:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co z dziecmi? Jak nie dostaja alimentow to one ponasza wine za bledy
    > doroslych.

    swoich rodzicow ale nie dziadkow ktorzy nie rzadko nawet ich nie znaja.

    Czy na tej podstawie (ze dzieci ponosza wine za bledy doroslych) nalezy kogo
    podanie zmuszac do palcenia
    alimentow?

    P.