  • 1. Data: 2005-09-15 09:14:12
    Temat: Jaki jest termin
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    wystąpienia o pisemne uzasadnienie wyroku
    jeśli myśli sie o złożeniu apelacji ??

    macso

  • 2. Data: 2005-09-15 09:21:14
    Temat: Re: Jaki jest termin
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wystąpienia o pisemne uzasadnienie wyroku
    > jeśli myśli sie o złożeniu apelacji ??

    w postępowaniu karnym jest 7 dni
    a w gospodarczym ??

    macso

  • 3. Data: 2005-09-15 10:26:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    macso napisał(a):

    > Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > w postępowaniu karnym jest 7 dni
    > a w gospodarczym ??

    A było słuchać pouczenia. A teraz szukaj sobie w kpc w art. 328.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 4. Data: 2005-09-15 11:37:47
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Johnson"

    > A było słuchać pouczenia. A teraz szukaj sobie w kpc w art. 328.

    nie byłem na rozprawie mądralo

    macso

  • 5. Data: 2005-09-15 11:59:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    macso napisał(a):

    > nie byłem na rozprawie mądralo

    Podałem ci numer artykułu, a ty próbujesz mnie obrazić. Nieładnie.

  • 6. Data: 2005-09-15 12:01:56
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Johnson"

    > Podałem ci numer artykułu, a ty próbujesz mnie obrazić. Nieładnie.

    przeczytałem
    wystarczyła napisać też 7 dni
    w zamian za to jest sugestia że jestem gapa i nie uważalem na rozprawie.
    Nie mając żadnych danych wyciagasz wnioski - a tak postepuje mądrala

    macso

  • 7. Data: 2005-09-15 12:14:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    macso napisał(a):

    > przeczytałem
    > wystarczyła napisać też 7 dni
    > w zamian za to jest sugestia że jestem gapa i nie uważalem na rozprawie.
    > Nie mając żadnych danych wyciagasz wnioski - a tak postepuje mądrala

    Przynajmniej pprzekonałem sie że umiesz czytać. Co jeszcze za ciebie
    apelację napisać?

  • 8. Data: 2005-09-15 13:26:40
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <

    > Przynajmniej pprzekonałem sie że umiesz czytać. Co jeszcze za ciebie
    > apelację napisać?

    zależy od uzasadnienia

    macso