  • Data: 2006-03-06 19:40:20
    Temat: Re: pozbawienie praw rodzicielskich
    Od: "Aicha" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał:

    > To żale są pod adresem ojca któremu chce sie odebrać prawo do
    > takiego postępowania.

    Heh, z odebraniem praw nie jest tak łatwo. Chciałam skłonić ojca
    mojego (ups, naszego) dziecka do ich zrzeczenia się w zamian za to, że
    nie będzie musiał płacić alimentów, ale tak se ne da. Muszą być
    ciężkie uchybienia w czymśtam (nie mam tekstu kodeksowego pod ręką). A
    zatem - czy w pozwie rozwodowym było choć słowo na temat alkoholu? Bo
    jeśli nie, to sąd może uznać, że taki pojawiający się nagle zarzut
    jest wyssany z palca.
    Poza tym zaraz ktoś napisze, jako że to grupa prawnicza, a nie
    moralizatorska, że matka doskonale wiedziała z kim się wiąże...
    A ja wznoszę modły dziękczynne (choć w Boga nie wierzę) za to, iż mój
    ex okazał się takim sk...synem, że nie interesuje się wcale dzieckiem.
    Oszczędza mi to wielu stresów. Bo klimaty były podobne do Twoich...

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Dozwolone od lat 18:
    http://aicha.opowiadania.org