  • Data: 2006-03-07 10:33:43
    Temat: Re: pozbawienie praw rodzicielskich
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:dujms4$f84$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Bardzo słuszna uwaga. Można by tez pomysleć o kuratorze.

    i to jak najszybciej skoro sytuacja u ojca jest az tak tragiczna!
    mozna takze wnioskowac o badania w orpa, a nawet o przymusowe leczenie.
    nysle jednak, ze dawno by skorzystala z takiej ewentualnosci, gdyby to
    bylo potrzebne.

    > Ja też dostałam rozwód bez orzekania o winie, choć w pozwie było i o
    > paleniu i o piciu (i jeszcze kilka obciążających zarzutów), a "po
    > drodze" doszła kwestia zdrady i działania na moją szkodę przez exa i
    > jego konkubinę. I co, panie mądraliński? A alimentów na siebie i tak
    > bym nie dostała, skoro nie udaje się ich wyegzekwować nawet dla
    > dziecka.

    przeciez wiesz, aicho, ze w pozwie to sobie mozna pisac wiele :-)
    jednak w ostatecznym rozrachunku licza sie dowody, a nie pomowienia.

    --
    pozdro
    ape