  • Data: 2006-03-07 10:20:29
    Temat: Re: pozbawienie praw rodzicielskich
    Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ape" napisał:

    > zadna usluzna psiapsiolka-rozwodka dotychczas nie zasugerowala jej,
    > jeby poprosila policje o asyste podczas przekazywania dziecka?

    Bardzo słuszna uwaga. Można by tez pomysleć o kuratorze.

    > nie zwrocilas uwagi na fakt, iz alkohol ponoc byl przyczyna rozpadu
    > zwiazku, a rozwod odbyl sie bez orzekania o winie?

    Ja też dostałam rozwód bez orzekania o winie, choć w pozwie było i o
    paleniu i o piciu (i jeszcze kilka obciążających zarzutów), a "po
    drodze" doszła kwestia zdrady i działania na moją szkodę przez exa i
    jego konkubinę. I co, panie mądraliński? A alimentów na siebie i tak
    bym nie dostała, skoro nie udaje się ich wyegzekwować nawet dla
    dziecka.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Gdyby kobieta przestała być zagadką,