  • 1. Data: 2004-12-16 14:06:56
    Temat: pouczenie
    Od: " offspring1" <o...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Skladalem wyjasnienia w sprawie czynnej napasci na funkcjonariusza i
    otrzymalem jakies pouczenie na kartce, ale zapomnialem jej wziac.

    Czy ktos wie co sie tam znajdowalo i czy sa takie informacje gdzies w internecie??

    pozdro
    offspring1

  • 2. Data: 2004-12-16 14:27:11
    Temat: Re: pouczenie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    offspring1 napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy ktos wie co sie tam znajdowalo i czy sa takie informacje gdzies w internecie??

    Uwaga, będę wieszczyć, odsunąć się bo mogę razić rykoszetem ;-)

    Prawdopodobien pouczono Cie o konsekwencjach składania fałszywych
    doniesień, fałszywych zeznań itp itd.
    A karteczke to miałes PRZECZYTAC - wzięcie to sprawa drugorzędna.

    A w ogóle to funkcjonariusz powinien pouczyć a nie dac karteczkę, ale to
    inne buty.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2004-12-16 15:54:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > A karteczke to miałes PRZECZYTAC - wzięcie to sprawa drugorzędna.
    >
    > A w ogóle to funkcjonariusz powinien pouczyć a nie dac karteczkę, ale to

    Maddy! On składał wyjaśnienia, a nie zeznania. I dostał pouczenie o prawach
    podejrzanego.

  • 4. Data: 2004-12-16 20:14:41
    Od: " offspring1" <o...@g...pl>

    Witam

    > Maddy! On składał wyjaśnienia, a nie zeznania. I dostał pouczenie o prawach
    > podejrzanego.

    Nie uscislilem tego ale to ja jestem w tej sprawie ZLY i zostalem wypuszczony
    i chyba teraz bede czekal na rozprawe. Wiec mozna wiedziec co to bylo na tej
    karteczce?? nie wzialem jej bo po prostu bylem w szoku i zapomnialem a czytac
    nie czytalem bo gosciowi sie spieszylo (a i ja nie chcialem tam za dlugo
    przebywac).

    pozdro
    offspring1

  • 5. Data: 2004-12-16 20:18:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " offspring1" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    czytac
    > nie czytalem bo gosciowi sie spieszylo (a i ja nie chcialem tam za dlugo

    Za dużo pisać, a ważne rzeczy tam są. podejdź do dowolnej jednostki i
    poproś, to Ci dadzą inny. Wala się tego masa i jakoś wyliczone nie jest.

  • 6. Data: 2004-12-17 09:14:56
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Maddy! On składał wyjaśnienia, a nie zeznania. I dostał pouczenie o prawach
    > podejrzanego.

    Mówilam że będe wieszczyć ;-)
    A że on podejrzany to mi jednoznacznie nie wyszło z tego posta.
    W kazdym razie kareteczka była coby ja przeczytać a nie dołożyć do
    kolekcji ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl