  • 1. Data: 2004-12-16 12:19:38
    Temat: Pomóż mi i zarób 100 zł...
    Od: "Adam Stanislawski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam problem - moje konto w serwisie Allegro.pl zostało zawieszone
    za umieszczenie niedozwolonego linku w treści aukcji.
    Założyłem drugie - podając dane mojego brata, ale to także zawiesili,
    ponieważ wypisany został ten sam adres zamieszkania.

    Chcę nadal korzystać z Allegro, więc wpadłem na taki pomysł:
    - zakładam nowe konto podając czyjś adres
    - na adres tej osoby przychodzi kod służący do pełnej aktywacji konta
    - przelewam na konto tej osoby zaliczkę (będzie miała gwarancję, że
    nie jestem żadnym oszustem, bo dostanie moje dane osobowe przy przelewie)
    - ta osoba podaje mi kod i otrzymuje za fatygę 100 zł
    - ja dokonuję pełnej aktywacji konta na Allegro.pl
    - po kilku dniach zmieniam w ustawieniach adres na swój domowy
    - ja jestem zadowolony, bo mogę normalnie korzystać z Allegro i ta osoba,
    ponieważ zarobiła 100 złotych bez żadnego kłopotu :-)

    Jeżeli chcesz mi pomóc i zarobić 100 zł to napisz:
    m...@t...pl