  • 1. Data: 2004-12-16 11:56:18
    Temat: UBEZPIECZENIE KREDYTU
    Od: "Kermit" <k...@n...wp.pl>

    Witam,

    Mam nadziej ze dobrze trafilem.

    Mam takie pytanko czy ubezpieczenie kredytu (zakup na raty w
    sklepie AGD) jest obowiązkowe i czy musze się na nie
    zgodzic???.

    Nie jest to przypadkiem nadużycie ze strony sprzedajacego,
    takie wciskanie na sile ubezpieczenia???

    Pozdro i dzieki za odpowiedzi

  • 2. Data: 2004-12-16 13:51:48
    Temat: Re: UBEZPIECZENIE KREDYTU
    Od: "M.S." <m...@B...SPAMU.wp.pl>

    Kermit wrote:
> [...]
    > zgodzic???.
    >
    > Nie jest to przypadkiem nadużycie ze strony sprzedajacego,
    > takie wciskanie na sile ubezpieczenia???

    Nie musisz ubezpieczac kredytu ratalnego na sprzet - Czasami jest
    koniecznosc ubezpieczania kredytu gotowkowego ( ale to tez tylko w
    nielicznych wypadkach np. mlody wiek )

  • 3. Data: 2004-12-16 14:16:03
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    Oczywiście, że nie musisz. Najwyżej nie dostaniesz kredytu.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 4. Data: 2004-12-16 22:16:38
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    > Nie musisz ubezpieczac kredytu ratalnego na sprzet - Czasami jest
    > koniecznosc ubezpieczania kredytu gotowkowego ( ale to tez tylko w
    > nielicznych wypadkach np. mlody wiek )

    M.S. jakas Ty uczynna:)