  • Data: 2007-11-22 08:45:43
    Temat: Re: potrącenie rowezysty
    Od: "e-kran" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >    Dobrze, że dodałeś "TĄ" ulicą, bo jeśli ktoś skręca z INNEJ ulicy, to
    > oznacza, że nie jechał "TĄ" ulicą, a dopiero w "TĄ" ulicę wjeżdża, często
    > się zdaża, że zza pleców pieszego.

    I wtedy pieszy już nie ma obowiązku się rozejrzeć ?
    A wiesz, że ja się jednak rozglądam. Słusznie piszesz, że pieszy nie ma
    obowiązku mieć oczu z tyłu głowy. Ale szyję pod tą głową ma, i głowa mu się na
    tej szyi obraca. Matka natura właśnie w tym celu dała taką możliwość aby z
    niej korzystać.

    Pozdrawiam
    e-kran