  • 1. Data: 2003-02-17 14:44:48
    Temat: poszukiwanie dok. zusowskich
    Od: "prawniczka" <f...@n...pl>

    witajcie,
    mam pewien problem. Poszukuje informacji do kogo ma sie zgłosoć były
    pracownik przezdsiebiorstwa państwowego - nie jestem pewna czy
    zlikwidowanego łącznie z wykreśleniem z KRS czy po porstu
    sprywatyzowanego - który poszukuje teraz swoich dokumentów zusowskich.
    przejrzałam ustawy i rozporządzenia i nigdzie nie znalZŁAM EXPORESIS
    VERBIS ODPOWIEDZI NA MOJE PYTANIE.
    pomóżcie, z góry dziękuje

    --
    Fatima

  • 2. Data: 2003-02-17 14:55:02
    Temat: Re: poszukiwanie dok. zusowskich
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 17-02-2003 15:44, Użytkownik prawniczka napisał:
> [...]
    > sprywatyzowanego - który poszukuje teraz swoich dokumentów zusowskich.
    > przejrzałam ustawy i rozporządzenia i nigdzie nie znalZŁAM EXPORESIS

    Pierwsze kroki do siedziby firmy. Jak nie ma, to do archiwum miejskiego,
    urzędu miasta. Powiedza Ci kto przechwuje dokumenty tego
    przedsiębiorstwa albo pokieruja dalej. Państwowe firmy nie gina bez sladu.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-02-18 15:40:02
    Od: "wanda kwiekowska" <w...@N...gazeta.pl>

    Idż do najbliższego ZUS,tam nają spis przedsiębiorstw które już nie istnieją