  • 11. Data: 2005-11-19 14:05:12
    Temat: Re: poszkodowany przez rzeczoznawc
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    rembrandt napisał(a):

    > Nie.
    >
    > Lepszym rozwiazaniem jest, kiedy obie strony moga przedstawic swojego
    > *kompetentnego* bieglego.

    A wtedy 12 kompletnych ignorantów wylosowanych
    na podstawie numerów praw jazdy, którym zależy wyłącznie na tym, aby
    jak naszybsiej skończyć z tym obywatelskim obowiązkiem i wracac do domu
    zdecyduje, który z nich jest bardziej kompetentny?

    > Czy zakladasz ze na listach bieglych sa sami specjalisci? I tylko slabi
    > specjalisci na tych listach nie figuruja? A moze poza listami bieglych
    > sa jeszcze specjalisci, i moze duzo lepsi niz ci uznani przez prezesa?

    Mozna powołac biegłego spoza listy. Przepisy tego nie zabraniają

    > I tak, lepiej jest kiedy werdykt wydaja osoby spoza ukladu
    > sedziowskiego, a nie jakis Czajka, czy jego koles z PRLu Kutas Gardocki.

    Mógłbyś się powstrzymać od ubliżania osobom nie tylko madrzejszym ale i
    godniejszym od ciebie.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 12. Data: 2005-11-19 14:45:10
    Od: rembrandt <s...@r...com>

    Otto von Falkenstein wrote:/-/Moderate/0/1

    > A wtedy 12 kompletnych ignorantów

    nie sa skoro im material referuje biegly. Biegly, ktorego kompetencje
    nie pochodza z uznania ignoranta prezesa sadu. Coz, ale wtedy nie mozna
    manipulowac procesem. A to juz nie bedzie panstow prawa Lecha Kutasa
    Garodckiego, specjalisty od politycznego procesu Sokolowskiego z
    Wodzislawia.

    > wylosowanych
    > na podstawie numerów praw jazdy,

    Te wiedze, to pewnie zdobyles w Szczytnie, albo na innych kursach dla
    "sedziow".

    Moze podasz paragraf ktory o tym mowi?

    Wybieraja obie strony procesu z puli wezwanych *potencjalnych* lawnikow,
    a nie losowanie, bucu lubelskiego sadownictwa. Do sporzadzania listy
    puli *potencjalnych* lawnikow do wezwania na selekcje lawnikow
    wykorzystuje sie *m.in." baze danych praw jazdy. Miedzy innymi, bucu. Do
    wezwania na selekcje lawnikow. Lawnikiem zostaje sie sopiero po
    zaprzysiezeniu, bucu.

    No i oczywiscie lepiej jest kiedy nie mozna odfiltrowac watpliwe osoby,
    i najlepiej kiedy lawnicy pochodza z politycznego mianowania lokalnych
    kacykow w Lublinie.

    Panstwo prawa.

    > którym zależy wyłącznie na tym, aby
    > jak naszybsiej skończyć z tym obywatelskim obowiązkiem i wracac do domu
    > zdecyduje, który z nich jest bardziej kompetentny?

    Znowu wiedza z kursow w Szczynite. :-)

    http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=jury+duty+e
    xcuse&btnG=Search
    http://www.supreme.state.az.us/nav2/jury.htm
    http://www.judiciary.state.nj.us/juror.htm

    > Mozna powołac biegłego spoza listy. Przepisy tego nie zabraniają

    Mozna, ale w wyjatkach. Cala procedura jest do d.. skoro prezes ignorant
    moze ocenic profesjonalnosc bieglego co do prefesji na ktorej z zasady
    wlasnie sie nie zna. I ten "biegly" ma pierszenstwo.

    > Mógłbyś się powstrzymać od ubliżania osobom nie tylko madrzejszym ale i
    > godniejszym od ciebie.

    Ublizaniem, to jest prostytuczenie sie na stanowisku sedziego. Np.
    wydawanie politycznych wyrokow na Sokolowskiego. Co? Nie znasz tej
    sprawy Kutasa Gardockiego?

  • 13. Data: 2005-11-19 14:45:36
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Leszek napisał/a:
    >Ale to, że ty jesteś debilem zostało już na tej grupie ustalone. Idź zasmradzaj
    >atmosferę gdzie indziej.
    Przecież śmierdzenie to typowa rola Ekskrementa.:-)

  • 14. Data: 2005-11-19 16:39:11
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    rembrandt napisał(a):
> [...]
    > manipulowac procesem. A to juz nie bedzie panstow prawa Lecha Kutasa
    > Garodckiego, specjalisty od politycznego procesu Sokolowskiego z

    Mylisz się. Nadal sa kompletnymi ignorantami w dziedzinie, w której
    opiniuje biegły. Nie mogą wobec tego ocenić, czy to co biegły im
    powiedział to prawda, czy tez wymyslane na poczekaniu bardzo
    przekonywające banialuki. Nie mogą tez ocenić czy biegły jest
    kompetentnym specjalistą czy tylko elokwentnym durniem. Siłą rzeczy
    wygrywa nie ten, kto ma rację, tylko ten, kto ma bardziej elokwentnego
    biegłego. A elokwencja i kompetencja to chyba nie to samo, co nie?

    A co do manipulowania procesem, to czy takie pojęcie jak "inflaming the
    jury" jest ci znane? A "Jury Slapping"? A może "Vote Pulling"? Tudzież
    szereg innych określeń różnych sztuczek prawniczych majacych wpłynąć na
    bezstronność ławników?

> [...]
    > wykorzystuje sie *m.in." baze danych praw jazdy. Miedzy innymi, bucu. Do
    > wezwania na selekcje lawnikow. Lawnikiem zostaje sie sopiero po

    Nie musisz mi ubliżać, bo chamstwo wcale nie wzmacnia wartości twojej
    wypowiedzi. Owszem moje stwierdzienie o losowniu było uproszczeniem, ale
    nie zaprzeczysz, że kandydatów na ławników, wybieranych nastepnie w
    trakcie voir dire najcześciej losuje się na podstawie praw jazdy albo
    innego rejestru. Moga takze pochodzic dosłownie z łapanki.

    > No i oczywiscie lepiej jest kiedy nie mozna odfiltrowac watpliwe osoby,
    > i najlepiej kiedy lawnicy pochodza z politycznego mianowania lokalnych
    > kacykow w Lublinie.

    > Znowu wiedza z kursow w Szczynite. :-)

    Nie, wiedza pochodząca od autentycznych amerykańskich sędziów i
    adwokatów. Natomiast twoja jak widzę pochodzi z googla. Przypominam, że
    nadal nie odpowiedziałeś na pytanie gdzie studiowałeś prawo, jaka
    uczelnię ukończyłeś itp.

    > Mozna, ale w wyjatkach.

    Zawsze. Wystarczy złożyc wniosek, udowadniając, że osoba ta ma
    kompetencje biegłego

    > Cala procedura jest do d.. skoro prezes ignorant
    > moze ocenic profesjonalnosc bieglego co do prefesji na ktorej z zasady
    > wlasnie sie nie zna. I ten "biegly" ma pierszenstwo.

    Biegli musza wylegitymować się kompetencjami w danej dziedzinie. A
    jezeli sa niekompetentni moga zostac skreśleni z listy, co się zdarza

    > Ublizaniem, to jest prostytuczenie sie na stanowisku sedziego. Np.
    > wydawanie politycznych wyrokow na Sokolowskiego. Co? Nie znasz tej
    > sprawy Kutasa Gardockiego?

    Znam, bo z uporem maniaka przypominasz ją przy każdej możliwej sprawie,
    niezależnie od rtego jak bardzo nie ma ona związku z aktualnie omawianą
    sprawą. A co do pana Sokołowskiego, to ja uważam, że Strassbourg się
    myli, a wyrok był jak najbardziej prawidłowy. Bo nie można uyblizac
    innym powołując się na wolność słowa. To także odnosi się do ciebie.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 15. Data: 2005-11-19 18:22:10
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Otto von Falkenstein" <F...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Natomiast twoja jak widzę pochodzi z googla. Przypominam, że nadal nie
    > odpowiedziałeś na pytanie gdzie studiowałeś prawo, jaka uczelnię ukończyłeś
    > itp.

    Nie musiałeś tak poniżać tego pogierkowskiego wypierdka ;))))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 16. Data: 2005-11-20 01:18:10
    Od: rembrandt <s...@r...com>

    Otto von Falkenstein wrote:

    > Mylisz się. Nadal sa kompletnymi ignorantami w dziedzinie, w której
    > opiniuje biegły.

    Nie, bo bieglych przedstawiaja *obie* strony. W przypadku takiego Vioxx
    tych bieglych jest wielu. Wiec na kazdy argument bieglewgo jednej
    strony jest walkowwanie tematu przez bieglego drugiej i riposty. Wiec z
    takiej dyskusji mozna wyrobic sobie poglad na sedno sprawy. W przypadku
    jednego "bieglego" takiej mozliwosci nie ma.

    > Nie mogą wobec tego ocenić, czy to co biegły im
    > powiedział to prawda, czy tez wymyslane na poczekaniu bardzo
    > przekonywające banialuki.

    Oczywiscie jako przedstawiciel panstwa prawa masz w nosie wszystkich
    obywateli. Kazdy jest debilem, tylko nie ty.

    > Nie mogą tez ocenić czy biegły jest
    > kompetentnym specjalistą czy tylko elokwentnym durniem.

    Moga, bo opinie bieglego sa po pierwsze przedstawiane na pismie *przed*
    rozprawa. Bieglego strony przeciwnej mozna wezwac na zaprzysiezone
    przesluchanie poza sadem. Wiec jest czas na zweryfikorowaie strony
    przeciwnej. Nie klam.

    > Siłą rzeczy
    > wygrywa nie ten, kto ma rację, tylko ten, kto ma bardziej elokwentnego
    > biegłego. A elokwencja i kompetencja to chyba nie to samo, co nie?

    Oc`zywiscie naczytales sie podrecznikow ze Szczytna i okolnikow Kutasa
    Gardockiego i pleciesz.

    > A co do manipulowania procesem, to czy takie pojęcie jak "inflaming the
    > jury" jest ci znane? A "Jury Slapping"? A może "Vote Pulling"?

    Osiwec grupowiczow. Podaj paragrafy, zebybysmy mogli zweryfikowac
    comowisz. :-P

    > Tudzież
    > szereg innych określeń różnych sztuczek prawniczych majacych wpłynąć na
    > bezstronność ławników?

    Manipulacja lawa jest przestepstwem pod kazda jurysdykcja w USA. To tak,
    na poczatek, bucu lubeskich sadow.

    Znajdz w wyszukiwarkach haslo "jury tampering", bucu. Manipulacja w
    "panstwie prawa" przestepstwemnie jest.

    > Nie musisz mi ubliżać, bo chamstwo wcale nie wzmacnia wartości twojej
    > wypowiedzi.

    Sam zaczales pyskowac, wiec otrzymujesz jedynie odplate bucu lubeskich
    sadow.

    > Owszem moje stwierdzienie o losowniu było uproszczeniem,

    rotfl

    > ale
    > nie zaprzeczysz, że kandydatów na ławników, wybieranych nastepnie w
    > trakcie voir dire najcześciej losuje się na podstawie praw jazdy albo
    > innego rejestru.

    Naczytales sie kolorowych czasopism Agory. Bzdura.

    > Moga takze pochodzic dosłownie z łapanki.

    Przedstaw paragraf na te lapanke, bucu lubeskich sadow.

    A czy to aby nie szwankuje ci KF?

    wymowny brak odpowiedzi buca lubelskich sadow...

    > Nie, wiedza pochodząca od autentycznych amerykańskich sędziów i
    > adwokatów.

    Tak autentyczni sedziowie jak Kutas Gardocki.

    > Natomiast twoja jak widzę pochodzi z googla. Przypominam, że
    > nadal nie odpowiedziałeś na pytanie gdzie studiowałeś prawo, jaka
    > uczelnię ukończyłeś itp.

    Jaki to ma wplyw na waznosc argumentacji? U mnie nawet pisze sie jedna
    czcionka wszystkie pisma sadowe, zeby nie mydlic oczu pozostalymi sprawami.

    > Zawsze. Wystarczy złożyc wniosek, udowadniając, że osoba ta ma
    > kompetencje biegłego

    Ale trzba czynic zabiegi. Po co? Zeby kurwa w todzew miala pole do
    manipulacji? Dlaczego nie od razu zrobic powolywanie bieglych we wlasnym
    zakresie, i ile spelniaja oni wymogi formalne?:

    http://www.law.cornell.edu/uscode/html/uscode28a/usc
    _sup_05_28_10_sq5_20_sq7.html

    > Biegli musza wylegitymować się kompetencjami w danej dziedzinie. A
    > jezeli sa niekompetentni moga zostac skreśleni z listy, co się zdarza

    Zeby byc skreslonym, to trzeba byc wpier wpisanym. A czyni to prezes, w
    panstwie prawa *zawsze* kurwa z politycznmego mianowania jak ty. Zawsze.
    Jakie masz kwalifikacje oceniania czy ktos jest specjalista od calek?
    Oczywiscie przy liscie bieglych z nominacji prezesa debila, mozna
    manipulowac wynikiem wyroku. Przy mozliwosci przedstawiania wielu
    bieglych prfzez obie strony kurwa w todze takiej mozliwosci nie ma. Stad
    establiszment boi sie zmian.

    > Znam, bo z uporem maniaka przypominasz ją przy każdej możliwej sprawie,

    A mnie sie wydawalo, ze Lech Kutas Gardocki rozeslal okolniki do
    wszystkich kurew w todze omawiajacy nowa wykladnie prfawa w panstwie
    prawa. Moge zgadnac? Myle sie? O wyroku i hanbie kurwy w todze sam Kutas
    Gardocki milczy?...

    > niezależnie od rtego jak bardzo nie ma ona związku z aktualnie omawianą
    > sprawą.

    Mowimy chyba o tym samym panstwie prawa, gdzie wymiar sprawiedliwosci
    sluzy obywatelowi, a nie odwrotnie?

    > A co do pana Sokołowskiego, to ja uważam, że Strassbourg się
    > myli, a wyrok był jak najbardziej prawidłowy.

    Perwno. Kto to widzial krytykowac partie polityczna ZChN, ktore kibicuje
    osobiscie kurewka presowka z Wodzislawia, i jej zwierzchnik Kutas Gardocki?

    Rzucales dzisiaj kamieniami w demonstrantow w Poznaniu?

    > Bo nie można uyblizac
    > innym powołując się na wolność słowa. To także odnosi się do ciebie.

    A czy mozna kurwic sie za publiczne pieniadze? Wolnosc slowa dotyczy
    krytyki osob ktore hanbily sie kurestwem na urzedzie. Zeby nie byc
    krytykowanym, nie wlaz na swiecznik. A jezeli wleziesz, to nie kurw sie.
    Proste?

  • 17. Data: 2005-11-20 07:53:40
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 19 Nov 2005 13:17:55 +0100, x napisał(a):

    > Witam,
    > Zostałem poszkodowany przez rzeczoznawcę, który wydał nierzetelną opinię.
    > Co powinienem w takiej sytuacji zrobić - założyć sprawę cywilną przeciwko
    > tej osobie czy złożyć doniesienie do prokuratury.
    > Jeśli do prokuratury to w jakiej formie powinno być to pismo - informacja o
    > wprowadzeniu sądu w błąd czy wydanie nierzetelnej opinii, sprzecznej z
    > faktami?
    > Wydanie w/w opinii nie ma już znaczenia dla 'mojej' sprawy ale chcę
    > dochodzić sprawiedliwości i ukarania nierzetelnego rzeczoznawcy.

    ale jakiego rzeczoznawce? majątkowego, samochodowego?

    --
    pozdrawiam,

  • 18. Data: 2005-11-20 11:32:06
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    rembrandt napisał(a):

> [...]
    > takiej dyskusji mozna wyrobic sobie poglad na sedno sprawy. W przypadku
    > jednego "bieglego" takiej mozliwosci nie ma.

    Czy aby napewno na sedno sprawy? Czy może raczej zdecydopwać, który
    biegły jest bardziej przekonywający? Niestety w niczym nie podważa to
    mojej tezy, że ławnicy nie oceniają wiedzy biegłego, tylko sposób jej
    przedstawienia i wygrywa nie bardziej kompetentny tylko bardziej
    elokwentny. Inaczej mówiąc: biegły może gadac bzdury, jeżeli jest
    bardziej przekonywający od drugiego, bo wtedy ławnicy mu uwierzą.

    > Oczywiscie jako przedstawiciel panstwa prawa masz w nosie wszystkich
    > obywateli. Kazdy jest debilem, tylko nie ty.

    Mozesz wskazać, gdzie ja coś takiego napisałem? Nie mierz wszystkich
    swoja miarą i pamiętaj, że nie wszyscy uwazają innych za debili.

> [...]
    > rozprawa. Bieglego strony przeciwnej mozna wezwac na zaprzysiezone
    > przesluchanie poza sadem. Wiec jest czas na zweryfikorowaie strony

    Jakoś zgubiłem watek, albo zapodziała sie gdzies logika. W Polsce poinie
    taskże przedstawiane sa na piśmie przed rozprawą. ALe nadal nie rozumiem
    w jaki sposób mechanik samochodowy, gospodyni domowa, programista,
    taksówkarz, maszynista kolejowy, urzędnik bankowy, mogliby zweryfikować,
    czy to co biegły lekarz napisał w opinii to wiarygodne informacje czy
    tylko stek inteligentnie wyglądających bzdur.

    > Oc`zywiscie naczytales sie podrecznikow ze Szczytna i okolnikow Kutasa
    > Gardockiego i pleciesz.

    Ubliżanie dyskutantowi nie zastąpi niestety odpowiedzi, a swiadczy o
    tym, ze po prostu zabrakło ci argumentów.

    > Osiwec grupowiczow. Podaj paragrafy, zebybysmy mogli zweryfikowac
    > comowisz. :-P

    Nie wszystko zapisane jest w paragrafach, i nie wszystko mozna znaleźć w
    googlu. Jak rozumiem nie znasz tych określeń. Szkoda. Zapytaj jakiegoś
    dobrego amerykańskiego adwokata albo sędziego na czym, polegają te
    półlegalne sztuczki psychologiczne pozwalające wpłynąc na bezstronność
    ławników a co za tym idzie na wynik procesu. Zapytaj, może ci powiedzą.
    Mi powiedzieli, ale ja nie nazywałem ich kutasami tylko zaprosiłem na
    piwo.

    > Manipulacja lawa jest przestepstwem pod kazda jurysdykcja w USA. To tak,
    > na poczatek, bucu lubeskich sadow.
    >
    > Znajdz w wyszukiwarkach haslo "jury tampering", bucu. Manipulacja w
    > "panstwie prawa" przestepstwemnie jest.

    Jakbyś cokolwiek wiedział na temat o którym mówię tobys zauważył, że
    metody o których mówię nie mieszczą sie w granicah pojęcia Jury
    Tampering i jako takie są legalne. A w Polsce przekupstwo i zastraszanie
    ławników także jest przestępstwem. Najpierw czytaj, potem pisz.

    > Sam zaczales pyskowac, wiec otrzymujesz jedynie odplate bucu lubeskich
    > sadow.

    Nie przypominam sobie, abym w każdym poście odpowiadającym na twoje
    rojenia zawierał obelgi pod twoim adresem. Zastanów się trochę nad sobą,
    bo niestety chamstwem w dyskusji jedynie umniejszasz wagę swoich
    argumentów. Zastanów się, czy gdybys mówił do ławy przysięgłych i
    nazywał ich bucami i idiotami to uwierzyliby, że to ty masz rację?

    > Naczytales sie kolorowych czasopism Agory. Bzdura.

    Sam tę "bzdurę" napisałeś wcześniej. A moja informacja pochodzi od
    amerykańskich sędziów i prawników, oraz z podręcznika wprowadzenia do
    prawa amerykańskiego

    > Przedstaw paragraf na te lapanke, bucu lubeskich sadow.

    Nie zauwazyłeś, że nie mówimy o ławnikach, a o kandydatach na ławników,
    poddawanych następnie voir dire (o ile w ogóle wiesz co to jest) A
    łapanka jest jak najbarzdziej stosowana.

    > wymowny brak odpowiedzi buca lubelskich sadow...

    Czasami jest tak, że niektóre wypowiedzi z racji ich prymitywizmu nie
    zasługują na odpowiedź,

    > Tak autentyczni sedziowie jak Kutas Gardocki.

    Jak najbardziej autentyczni i z chęcią przekażę im co o nich myślisz i
    publikujesz. A wtedy moze się okoazać, że Atlantyk nie ochroni cię przed
    długim ramieniem sprawiedliwości. Pamiętaj, że wolność słowa także ma
    swoje granice

    > Jaki to ma wplyw na waznosc argumentacji? U mnie nawet pisze sie jedna
    > czcionka wszystkie pisma sadowe, zeby nie mydlic oczu pozostalymi sprawami.

    Nie rozumiem związku. A wpływ ma dosyć istotny. Bo wypowiadasz sie tu
    jako biegły w prawie amerykańskim, podczas gdy wszyscy pozostali to
    ignoranci. Jesteś zatem w takiej samej pozycji jak biegły stojacy przed
    ławą przysięgłych. I teraz wyobraź sobie, że adwokat strony przeciwnej
    pyta cię jaka uczelniię skończyłeś, a ty odpowiadasz "a jaki to ma wpływ
    na wazność argumentacji". Jak sądzisz, czy po takiej wypowiedzi ławnicy
    uznają cię za wiarygodnego?

    > Ale trzba czynic zabiegi. Po co? Zeby kurwa w todzew miala pole do
    > manipulacji? Dlaczego nie od razu zrobic powolywanie bieglych we wlasnym
    > zakresie, i ile spelniaja oni wymogi formalne?:

    Owe kompetencje to właśnie wymogi formalne. należy wykazać, że dana
    osoba jest biegłym w danej dziedzinie, to znaczy, że posiada określone
    wiadomości specjalne, adekwatne do dziedziny w której ma opiniować.
    Inaczej mówiąc jak chcesz powołac jako biegłego lekarza spoza listy
    biegłych musisz wykazać, że jest on lekarzem właściwej specjalności. I
    tylko tyle. Widzisz? To dokładnie to samo, co w United States Code: "a
    witness qualified as an expert by knowledge, skill, experience,
    training, or education"

> [...]
    > manipulowac wynikiem wyroku. Przy mozliwosci przedstawiania wielu
    > bieglych prfzez obie strony kurwa w todze takiej mozliwosci nie ma. Stad

    Tak jak pisałem wcześniej. Chamstwo i prymitywizm obniża wartość
    wypowiedzi. A ocena kwalifikacji biegłego nastrępuje na takich samych
    podstawiach jak w Unired Sttes Code, który cytowałeś: Wiedza,
    umiejętności, doświadczenie, szkolenie, lub wykształcenie. Jeżeli ktoś
    jest doktorem matematyki, to chyba zna się na całkach. Jak ktoś ukończył
    kursy i szkolenia z zakresu badań pisma to chyba zna się na tym. A
    także i w Polosce można domagac się dowodu z kolejnego biegłego i sad
    nie moze takiego wniosku oddalić.

> [...]
    > wszystkich kurew w todze omawiajacy nowa wykladnie prfawa w panstwie
    > prawa. Moge zgadnac? Myle sie? O wyroku i hanbie kurwy w todze sam Kutas

    Tak jak wczęśniej pisałem, niektóre wypowiedzi z racji swego
    prymitywizmu i chamstwa nie zasługuja na odpowiedź ani na merytoryczny
    komentarz

    > Perwno. Kto to widzial krytykowac partie polityczna ZChN, ktore kibicuje
    > osobiscie kurewka presowka z Wodzislawia, i jej zwierzchnik Kutas Gardocki?

    Tak jak wcześniej pisałem, niektóre wypowiedzi z racji prymitywizmu i

    Ordo Lumine

  • 19. Data: 2005-11-20 12:07:31
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Otto von Falkenstein" <F...@g...pl> napisał w wiadomości

    "Nie dyskutuj z idiotą, bo inni mogą nie zauważyć różnicy"

  • 20. Data: 2005-11-20 12:17:01
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Leszek napisał(a):

    > Użytkownik "Otto von Falkenstein" <F...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:dlpmu2$3jk$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > "Nie dyskutuj z idiotą, bo inni mogą nie zauważyć różnicy"

    Nie odmawiaj mi jedynej rozrywki w moim szarym, nudnym życiu :-).

    --
    Falkenstein
    Recht und ehre