    From: rembrandt <s...@r...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: poszkodowany przez rzeczoznawc
    Date: Sun, 20 Nov 2005 01:18:10 GMT

    Otto von Falkenstein wrote:

    > Mylisz się. Nadal sa kompletnymi ignorantami w dziedzinie, w której
    > opiniuje biegły.

    Nie, bo bieglych przedstawiaja *obie* strony. W przypadku takiego Vioxx
    tych bieglych jest wielu. Wiec na kazdy argument bieglewgo jednej
    strony jest walkowwanie tematu przez bieglego drugiej i riposty. Wiec z
    takiej dyskusji mozna wyrobic sobie poglad na sedno sprawy. W przypadku
    jednego "bieglego" takiej mozliwosci nie ma.

    > Nie mogą wobec tego ocenić, czy to co biegły im
    > powiedział to prawda, czy tez wymyslane na poczekaniu bardzo
    > przekonywające banialuki.

    Oczywiscie jako przedstawiciel panstwa prawa masz w nosie wszystkich
    obywateli. Kazdy jest debilem, tylko nie ty.

    > Nie mogą tez ocenić czy biegły jest
    > kompetentnym specjalistą czy tylko elokwentnym durniem.

    Moga, bo opinie bieglego sa po pierwsze przedstawiane na pismie *przed*
    rozprawa. Bieglego strony przeciwnej mozna wezwac na zaprzysiezone
    przesluchanie poza sadem. Wiec jest czas na zweryfikorowaie strony
    przeciwnej. Nie klam.

    > Siłą rzeczy
    > wygrywa nie ten, kto ma rację, tylko ten, kto ma bardziej elokwentnego
    > biegłego. A elokwencja i kompetencja to chyba nie to samo, co nie?

    Oc`zywiscie naczytales sie podrecznikow ze Szczytna i okolnikow Kutasa
    Gardockiego i pleciesz.

    > A co do manipulowania procesem, to czy takie pojęcie jak "inflaming the
    > jury" jest ci znane? A "Jury Slapping"? A może "Vote Pulling"?

    Osiwec grupowiczow. Podaj paragrafy, zebybysmy mogli zweryfikowac
    comowisz. :-P

    > Tudzież
    > szereg innych określeń różnych sztuczek prawniczych majacych wpłynąć na
    > bezstronność ławników?

    Manipulacja lawa jest przestepstwem pod kazda jurysdykcja w USA. To tak,
    na poczatek, bucu lubeskich sadow.

    Znajdz w wyszukiwarkach haslo "jury tampering", bucu. Manipulacja w
    "panstwie prawa" przestepstwemnie jest.

    > Nie musisz mi ubliżać, bo chamstwo wcale nie wzmacnia wartości twojej
    > wypowiedzi.

    Sam zaczales pyskowac, wiec otrzymujesz jedynie odplate bucu lubeskich
    sadow.

    > Owszem moje stwierdzienie o losowniu było uproszczeniem,

    rotfl

    > ale
    > nie zaprzeczysz, że kandydatów na ławników, wybieranych nastepnie w
    > trakcie voir dire najcześciej losuje się na podstawie praw jazdy albo
    > innego rejestru.

    Naczytales sie kolorowych czasopism Agory. Bzdura.

    > Moga takze pochodzic dosłownie z łapanki.

    Przedstaw paragraf na te lapanke, bucu lubeskich sadow.

    A czy to aby nie szwankuje ci KF?

    wymowny brak odpowiedzi buca lubelskich sadow...

    > Nie, wiedza pochodząca od autentycznych amerykańskich sędziów i
    > adwokatów.

    Tak autentyczni sedziowie jak Kutas Gardocki.

    > Natomiast twoja jak widzę pochodzi z googla. Przypominam, że
    > nadal nie odpowiedziałeś na pytanie gdzie studiowałeś prawo, jaka
    > uczelnię ukończyłeś itp.

    Jaki to ma wplyw na waznosc argumentacji? U mnie nawet pisze sie jedna
    czcionka wszystkie pisma sadowe, zeby nie mydlic oczu pozostalymi sprawami.

    > Zawsze. Wystarczy złożyc wniosek, udowadniając, że osoba ta ma
    > kompetencje biegłego

    Ale trzba czynic zabiegi. Po co? Zeby kurwa w todzew miala pole do
    manipulacji? Dlaczego nie od razu zrobic powolywanie bieglych we wlasnym
    zakresie, i ile spelniaja oni wymogi formalne?:

    http://www.law.cornell.edu/uscode/html/uscode28a/usc
    _sup_05_28_10_sq5_20_sq7.html

    > Biegli musza wylegitymować się kompetencjami w danej dziedzinie. A
    > jezeli sa niekompetentni moga zostac skreśleni z listy, co się zdarza

    Zeby byc skreslonym, to trzeba byc wpier wpisanym. A czyni to prezes, w
    panstwie prawa *zawsze* kurwa z politycznmego mianowania jak ty. Zawsze.
    Jakie masz kwalifikacje oceniania czy ktos jest specjalista od calek?
    Oczywiscie przy liscie bieglych z nominacji prezesa debila, mozna
    manipulowac wynikiem wyroku. Przy mozliwosci przedstawiania wielu
    bieglych prfzez obie strony kurwa w todze takiej mozliwosci nie ma. Stad
    establiszment boi sie zmian.

    > Znam, bo z uporem maniaka przypominasz ją przy każdej możliwej sprawie,

    A mnie sie wydawalo, ze Lech Kutas Gardocki rozeslal okolniki do
    wszystkich kurew w todze omawiajacy nowa wykladnie prfawa w panstwie
    prawa. Moge zgadnac? Myle sie? O wyroku i hanbie kurwy w todze sam Kutas
    Gardocki milczy?...

    > niezależnie od rtego jak bardzo nie ma ona związku z aktualnie omawianą
    > sprawą.

    Mowimy chyba o tym samym panstwie prawa, gdzie wymiar sprawiedliwosci
    sluzy obywatelowi, a nie odwrotnie?

    > A co do pana Sokołowskiego, to ja uważam, że Strassbourg się
    > myli, a wyrok był jak najbardziej prawidłowy.

    Perwno. Kto to widzial krytykowac partie polityczna ZChN, ktore kibicuje
    osobiscie kurewka presowka z Wodzislawia, i jej zwierzchnik Kutas Gardocki?

    Rzucales dzisiaj kamieniami w demonstrantow w Poznaniu?

    > Bo nie można uyblizac
    > innym powołując się na wolność słowa. To także odnosi się do ciebie.

    A czy mozna kurwic sie za publiczne pieniadze? Wolnosc slowa dotyczy
    krytyki osob ktore hanbily sie kurestwem na urzedzie. Zeby nie byc
    krytykowanym, nie wlaz na swiecznik. A jezeli wleziesz, to nie kurw sie.
    Proste?