  • 1. Data: 2005-11-19 12:17:55
    Temat: poszkodowany przez rzeczoznawc
    Od: "x" <s...@g...pl>

    Witam,
    Zostałem poszkodowany przez rzeczoznawcę, który wydał nierzetelną opinię.
    Co powinienem w takiej sytuacji zrobić - założyć sprawę cywilną przeciwko
    tej osobie czy złożyć doniesienie do prokuratury.
    Jeśli do prokuratury to w jakiej formie powinno być to pismo - informacja o
    wprowadzeniu sądu w błąd czy wydanie nierzetelnej opinii, sprzecznej z
    faktami?
    Wydanie w/w opinii nie ma już znaczenia dla 'mojej' sprawy ale chcę
    dochodzić sprawiedliwości i ukarania nierzetelnego rzeczoznawcy.

    Proszę o podpowiedź.
    Dziękuję

  • 2. Data: 2005-11-19 13:20:31
    Temat: Re: poszkodowany przez rzeczoznawc
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "x" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zostałem poszkodowany przez rzeczoznawcę, który wydał nierzetelną opinię.

    Posiadasz inną, "rzetelniejszą dla ciebie opinię" czy też rzetelniejszą wiedzę
    od biegłego? Bo to ma istotne znaczenie.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2005-11-19 13:23:24
    Od: rembrandt <s...@r...com>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "x" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Posiadasz inną, "rzetelniejszą dla ciebie opinię" czy też rzetelniejszą
    > wiedzę od biegłego? Bo to ma istotne znaczenie.

    A nie zauwazyles ze na liste bieglych wpisuje ignorant w przedmiocie,
    czyli prezes sadu? Czy uwazasz za mozliwe ze procedura gdzie ignorant
    uznaje profesjonalizm bieglego, ma powaznyh blad? Czy mozliwe ze jednak
    prezes wpisal debila na liste bieglych?

  • 4. Data: 2005-11-19 13:28:09
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    rembrandt napisał(a):
> [...]

    > czyli prezes sadu? Czy uwazasz za mozliwe ze procedura gdzie ignorant
    > uznaje profesjonalizm bieglego, ma powaznyh blad? Czy mozliwe ze jednak

    Bo oczywiście lepsza jest procedura, w której o tym, czy ktos jest
    kompetentnym biegłym decydyje 12 kompletnych ignorantów wylosowanych na
    podstawie numerów praw jazdy, którym zależy wyłącznie na tym, aby jak
    naszybsiej skończyć z tym obywatelskim obowiązkiem i wracac do domu.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 5. Data: 2005-11-19 13:30:30
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "rembrandt" <s...@r...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > profesjonalizm bieglego, ma powaznyh blad? Czy mozliwe ze jednak prezes wpisal

    Ale to, że ty jesteś debilem zostało już na tej grupie ustalone. Idź zasmradzaj
    atmosferę gdzie indziej.

  • 6. Data: 2005-11-19 13:36:49
    Od: rembrandt <s...@r...com>

    Otto von Falkenstein wrote:

> [...]
    > podstawie numerów praw jazdy, którym zależy wyłącznie na tym, aby jak
    > naszybsiej skończyć z tym obywatelskim obowiązkiem i wracac do domu.

    Nie.

    Lepszym rozwiazaniem jest, kiedy obie strony moga przedstawic swojego
    *kompetentnego* bieglego.

    Czy zakladasz ze na listach bieglych sa sami specjalisci? I tylko slabi
    specjalisci na tych listach nie figuruja? A moze poza listami bieglych
    sa jeszcze specjalisci, i moze duzo lepsi niz ci uznani przez prezesa?

    I tak, lepiej jest kiedy werdykt wydaja osoby spoza ukladu
    sedziowskiego, a nie jakis Czajka, czy jego koles z PRLu Kutas Gardocki.

  • 7. Data: 2005-11-19 13:38:19
    Od: rembrandt <s...@r...com>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "rembrandt" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > Ale to, że ty jesteś debilem zostało już na tej grupie ustalone. Idź
    > zasmradzaj atmosferę gdzie indziej.

    Masz takie wysokie IQ, a nie potrafisz klawisza KF wcisnac?

    Cos ta magisterka ze Szczytna jest nie tak. :-P

  • 8. Data: 2005-11-19 13:42:32
    Od: irekk <i...@w...pl>

    x napisał(a):
> [...]
    > Wydanie w/w opinii nie ma już znaczenia dla 'mojej' sprawy ale chcę
    > dochodzić sprawiedliwości i ukarania nierzetelnego rzeczoznawcy.

    Tutaj Leszk ma racje.
    Gdy uważałeś że opinia jest wadliwa czy nierzetelna powinieneś powołać
    następnego biegłego.Lista biegłych znajduje się w sądzie,lub zwrócić się
    do instytucji zajmującej takimi sprawami.
    Co do nierzetelnoSci biegłego musiałbyś mieć dowody,mógłbyś je uzyskać
    własnie w takiej instytucji.Chociaż w takich sprawach obowiązuje
    powołanie następnego biegłego.

  • 9. Data: 2005-11-19 13:45:54
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Masz takie wysokie IQ, a nie potrafisz klawisza KF wcisnac?

    Dokładnie obejrzałem moją klawiaturę i nie mogę znaleźć takiego klawisza.
    Czy coś jest nie tak z moją klawiaturą czy z moim IQ?
    Nadmieniam, że nigdy w życiu nie byłem w Szczytnie.

  • 10. Data: 2005-11-19 13:46:32
    Od: rembrandt <s...@r...com>

    Alek wrote:

> [...]
    > Czy coś jest nie tak z moją klawiaturą czy z moim IQ?
    > Nadmieniam, że nigdy w życiu nie byłem w Szczytnie.

    To bylo do Leszka.