  • 1. Data: 2005-11-19 11:12:55
    Temat: Sprzedaż samochodu przez osobę fizyczną
    Od: HOWARD<h...@k...pl>

    Witam!

    Mam takie zapytanie do Państwa...

    Adam Nowak jest lekarzem. Jest także właścieielem samochodu.
    Czy może dokonać przeniesienia własności (sprzedaży) tego samochodu na firmę o
    nazwie 'Specjalistyczna Praktyka Lekarska Adam Nowak'

    Bardzo prosiłbym o podstawę prawną, jesli tak można czynić...

    Pozdrawiam,
    Marcin, Kraków

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-11-19 11:23:20
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu przez osobę fizyczn?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    HOWARD<h...@k...pl> napisał:

    Adam Nowak i 'Specjalistyczna Praktyka Lekarska Adam Nowak'
    to przeciez ta sama osoba fizyczna.
    Adam Nowak może wprowadzić do ewidencji środków trwałych swej firmy i
    amortyzować pojazd lub używać pojazd w swojej działalności rozliczając
    się z tzw. kilometrówki i prowadzić ewidencje przebiegu pojazdu.

    Artur Golański

  • 3. Data: 2005-11-19 11:52:09
    Temat: Re: SprzedaĹź samochodu p
    Od: HOWARD<h...@k...pl>

    A jesli byłaby ta SPL Adam NOwak spółka jednoosobową??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-11-19 12:05:58
    Od: HOWARD<h...@k...pl>

    A jesli bylaby to jednoosobowa spolka (ta SPL Adam Nowak) to tez nie mozna sprzedac?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2005-11-19 12:47:33
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "HOWARD" <h...@k...pl> napisał w wiadomości
    > A jesli bylaby to jednoosobowa spolka (ta SPL Adam Nowak) to tez nie mozna
    sprzedac?

    Czkawke masz? :)

    Jak mają różne NIPy to sobie mogą sprzedać.

    vertret

  • 6. Data: 2005-11-19 13:57:48
    Od: howard<h...@k...pl>

    Ok, dzięki!

    P.S.
    Nie, nie mam czkawki. Jedynie ten usenet dziwnie się zachowuje :-/

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2005-11-19 14:12:08
    Od: howard<h...@k...pl>

    A jak beda takie same NIPy?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2005-11-19 14:27:20
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > A jak beda takie same NIPy?

    To bys sprzedawał sam sobie, więc jaki sens operacji?

    vertret