  • 1. Data: 2002-06-10 06:52:48
    Temat: postepowanie egzekucyjne a kolegium
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Hello wszystkim w poniedzialek.

    Mam za soba analize kilku wnioskow kredytowych, i pojawil sie pewien problem.
    Otoz w jednym z nich jest pytanie o to, czy toczylo sie kiedykolwiek wobec mnie
    postepowanie egzekucyjne. A ja w roku 2000 mialem wypadek drogowy, po ktorym
    stanalem przed kolegium (orzeklo kare pieniezna + zatrzymanie prawa jazdy).
    Odwolalem sie od kolegium o odzyskanie prawa jazdy, co tez sad uczynil,
    podtrzymujac kare pieniezna a anulujac odebranie prawa jazdy.

    Pytanie, byc moze strasznie naiwne, a jednak: czy to bylo postepowanie
    egzekucyjne?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2002-06-11 20:44:40
    Temat: Re: postepowanie egzekucyjne a kolegium
    Od: "Rob" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > podtrzymujac kare pieniezna a anulujac odebranie prawa jazdy.
    >
    > Pytanie, byc moze strasznie naiwne, a jednak: czy to bylo postepowanie
    Nie. To nie było postępowanie egzekucyjne. No, chyba, że nie zapłaciłeś
    grzywny i do akcji wkroczył komornik :-)
    Pozdrawiam
    Rob