  • 1. Data: 2002-06-10 08:00:34
    Temat: dzialalnosc gosp na ojca ???
    Od: "Stasiek" <s...@p...onet.pl>

    Problem mam nastepujacy:
    Jestem malodym czlowiekiem, ktory chcialby rozpoczac dzialalnosc
    gospodarcza, ale nie bardzo usmiecha mi sie od razu placic ten nieszczesny
    ZUS (nie stac mnie na ryzyko) i pomyslalem sobie ze moze wziasc dg na ojca.
    Ojciec jest zatrudniony na umowe o prace w zakladzie X i jezeli chodzi o
    sklaki ZUS to chyba od dzialalnosci gospodarczej musialby odprowadzic tylko
    skladke zdrowotna.
    Pytanie 1: Mam racje ?
    Pytanie 2: Na jakich warunkach ojciec moze zatrudnic syna (najkorzystniej) ?
    Pytanie 3: Gdzie moge cos na ten temat poczytac ?
    Bycmoze pytania te sa "tendencyjne", ale wybaczcie - jestem laikiem.
    Za wszelkie sugestie i rady serdeczne dzieki, pozdrawiam.