  • 11. Data: 2003-11-21 21:10:12
    Temat: Re: pomożecie ?? chyba bede się kopać
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> napisał w wiadomości
    news:bplnp9$oa4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A do rzeczy, to nie mogę się zgodzić z argumentacją kol. Olendra, który
    > minimalizuje znaczenie istnienia i treści ewentualnej umowy,

    Mais Monsieur! Gdzież takowy pogląd śmiałbym wyrazić? Poradziłem tylko
    zignorować radę jednego z piśców, który, jak się nader często zdarza, ma
    nader uproszczone pojęcie o umowie. Fakt istnienia bowiem umowy nie jest tu
    sporny, a idzie o wykonanie lub nie zobowiązania z niej wynikłego.

    > argumentując,
    > że najważniejszy jest fakt wykonania usługi i jej potencjalnych
    pozytywnych
    > skutków.

    Będę nalegał, aby Szanowny Kolega, przedstawił cytat, z którego wywiódł
    powyższe twierdzenie, szczególnie w tym aspekcie "najwiekszej wagi". Moim
    zdaniem stwierdzenie "Nie można tez abstrahowac od tego..." wskazuje raczej,
    wedle wszelkich mi znanych prawideł logiki i gramatyki, że raczej chodzi o
    to, że nie można całkowicie pominąć. A to chyba nie do końca to samo...

    > Sprowadzając rzecz do absurdu,

    Nawet nie bardzo jest po co sprowadzać... A raczej - skąd...

    Pozdrawiam i życzę uważniejszego czytania na przyszłość

    --
    Depi.

  • 12. Data: 2003-11-22 05:54:38
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    tu
    > sporny, a idzie o wykonanie lub nie zobowiązania z niej wynikłego.

    No własnie, kurdelebele, tu jest meritum sprawy.
    Bardzo proszę o doprecyzowanie pozostałych odpowiedzi co do wykonania, bądź
    nie tej usługi w oczekiwany sposób i oczekiwanym miejscu.

    Jasny zielony ludziku !!!!!!!!!!!!
    Odpowiedzieć nie jest trudno ....... ale zadać odpowiednio ukierunkowane
    pytanie to jest problem!!!!!!!!
    Czy Wy uznalibyście tą usługę za właciwie wykonaną i płacilibyście bez
    szemrania, czy walczylibyście?

    pozdrawiam
    fart

    kurdemole, kurdebalans, kurdefrak!!!!!!!!!!
    Zaczynam lubić tego DEPI
    Facet jest konsekwentny w swoim działaniu ....... może to i sposób na
    otaczającą wulgarną rzeczywistość?????
    :))))))))))))))

  • 13. Data: 2003-11-22 08:26:47
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ukierunkowane pytanie to jest problem!!!!!!!!
    > Czy Wy uznalibyście tą usługę za właciwie wykonaną i

    hmmm jeżeli to TP Ditel , to przykra sprawa , bo oni biedni sami
    do końca nie wiedza gdzie i kiedy będą wydane książki ze spisem
    abonentów prywatnych , a gdzie same żólte strony.

    Myślę sobie że gdybyś zdobył jeden z ich materiałow reklamowych
    przedstawiających o ile chętniej ludzie korzystają z książek ze
    spisem abonentow prywatnych , mógłbyś mieć jakieś szanse.
    no bo to :
    http://www.ditel.pl/produkty/ksiazka_03.html

    dowodem raczej być nie może

    Proponuję dużo wytrwałości i setkę pism reklamacyjnych.
    Poza tym , jeśli to to o czym wspomniałem na początku - daj znać
    na priv .

  • 14. Data: 2003-11-22 14:33:41
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Proponuję dużo wytrwałości i setkę pism reklamacyjnych.
    > Poza tym , jeśli to to o czym wspomniałem na początku - daj znać
    > na priv .

    no i dałem .... i zupa ....... chyba coś masz pop...e
    nie mogłem dostarczyć do Ciebie wiadomości, że to Ditel

    pozdrawiam
    fart

  • 15. Data: 2003-11-22 21:33:17
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy Wy uznalibyście tą usługę za właciwie wykonaną i płacilibyście bez
    > szemrania, czy walczylibyście?

    No pisałem juz na samym początku - trudno powiedzieć mając tak mało danych.
    Sąd to oceni na podstawie całego materiały dowodowego - przesłuchan stron i
    świadków, dowodów rzeczywych a byc może i biegłych. Sprawa nie jest
    oczywista i dla mnie racja leży gdzieś po środku. Zawrzeć ugodę jest w takim
    wypadku najlepiej, bo nie narażasz sie na ryzyko poniesienia kosztów
    procesu, które moga byc znaczne. Szkoda, że w Polsce taki sposób załatwiania
    sprawy jest mało popularny. A może i dobrze? Dzięki temu prawnicy lepiej
    zarabiają...

    > Zaczynam lubić tego DEPI

    A ja z przykrością muszę stwierdzić, że wszystkie Twoje "kurde...cośtam"
    nadal znajduję irytującymi. Choć z uznaniem zauważam, że inwektyw i
    wulgaryzmów juz nie ma :-)

    Poza tym prawników, podobnie jak koronerów i chycli, się nie lubi. Oni są po
    prostu koniecznym, choć nieprzyjemnym, elementem społeczeństwa. Jak jelito
    proste...;-)

    > Facet jest konsekwentny w swoim działaniu ....... może to i sposób na
    > otaczającą wulgarną rzeczywistość?????

    Hem... Jest to walka do której staje bez nadziei na zwycięstwo. Ale to zdaję
    się nasza narodowa specjalność...

    Depi.

  • 16. Data: 2003-11-23 07:32:32
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    > no i dałem .... i zupa ....... chyba coś masz pop...e
    > nie mogłem dostarczyć do Ciebie wiadomości, że to Ditel

    no pewnie że mam
    ja[maupa]wm.pl

    wlażiłes na ich stronę ??
    to zerknij do wątku z 22.11.2003 pt : strona internetowa jako
    dowód
    ; )

    IMO sprawa jest do wygrania . Tylko nie wiem czy uda Ci się
    uzyskać aż tyle ile chcesz.
    Na ich stronie masz napisane - *co nas wyróżnia* - to, że mamy
    spis abonenntow prywatnych...
    Posługują się materiałami marketingowymi w ktorych stoi że
    ludzie częsciej i chętniej korzystają z książek ze spisem
    abonentów.
    I tak ma być....
    Kłoć się , nie odpuszczaj a straszeniem za bardzo się nie
    przejmuj.
    I weż poprawkę na to , że to ludzie z Tepsy .. więc musisz im
    wysyłac po 40 razy te same pisma aż załapią o czym dokładnie
    piszesz .