    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomożecie ?? chyba bede się kopać
    Date: Fri, 21 Nov 2003 22:10:12 +0100

    Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> napisał w wiadomości
    news:bplnp9$oa4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A do rzeczy, to nie mogę się zgodzić z argumentacją kol. Olendra, który
    > minimalizuje znaczenie istnienia i treści ewentualnej umowy,

    Mais Monsieur! Gdzież takowy pogląd śmiałbym wyrazić? Poradziłem tylko
    zignorować radę jednego z piśców, który, jak się nader często zdarza, ma
    nader uproszczone pojęcie o umowie. Fakt istnienia bowiem umowy nie jest tu
    sporny, a idzie o wykonanie lub nie zobowiązania z niej wynikłego.

    > argumentując,
    > że najważniejszy jest fakt wykonania usługi i jej potencjalnych
    pozytywnych
    > skutków.

    Będę nalegał, aby Szanowny Kolega, przedstawił cytat, z którego wywiódł
    powyższe twierdzenie, szczególnie w tym aspekcie "najwiekszej wagi". Moim
    zdaniem stwierdzenie "Nie można tez abstrahowac od tego..." wskazuje raczej,
    wedle wszelkich mi znanych prawideł logiki i gramatyki, że raczej chodzi o
    to, że nie można całkowicie pominąć. A to chyba nie do końca to samo...

    > Sprowadzając rzecz do absurdu,

    Nawet nie bardzo jest po co sprowadzać... A raczej - skąd...

    Pozdrawiam i życzę uważniejszego czytania na przyszłość

    --
    Depi.