  • 1. Data: 2003-11-21 12:28:48
    Temat: Odpowiedzialnosc za szkode
    Od: "Bogdan" <b...@w...pl>

    Kogo mozna pociagnac do odpowiedzialnosci gdy sasiad mieszkajacy pietro
    wyzej zalal moje mieszkanie poniewaz wzial sobie hydraulika bez uprawnien
    ???????
    Czy mam skarzyc sasiada czy tego kto robil mu instalacje ?

  • 2. Data: 2003-11-21 13:10:56
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc za szkode
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bpl0fo$jer$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > uprawnien ???????
    > Czy mam skarzyc sasiada czy tego kto robil mu instalacje ?

    Heh, za szkody odpowiada właściciel_lokator
    mieszkający wyżej. Później może sobie dochodzić
    wyrówania strat_poniesionych_kosztów od tego
    pseudohydraulika, ale to inna bajka.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze

  • 3. Data: 2003-11-21 14:36:17
    Od: "Cheniu" <o...@m...com>

> [...]
    > bez uprawnien ???????
    > Czy mam skarzyc sasiada czy tego kto robil mu instalacje ?

    Odpowiedzi szukaj w wątku "Od kogo odszkodowanie za zalanie?" z 14.10.2003.
    Zasadniczo od sąsiada skoro hydraulik był amatorem.

    Cheniu