  • 1. Data: 2006-10-24 21:17:44
    Temat: pomocy!!!!!!!!!!!!
    Od: "majka" <m...@w...pl>

    Moze ktos bedzie mogl mi pomoc.Moj kolega byl w grupie przesepczej do
    odsiadki ma wsumie 21 lat,nikogo nie zabil.Wymuszal haracze.W wiezieniu
    jest od 7 lat,9 pazdziernika byla sprawa o kare laczna i sad zrobil
    laczna z 2 ostatnich wyrokow tzn.z 14 lat i 1roku i2 miesiecy na kare
    laczna 14 lat i 5 miesiecy.Mam takie pytanie czy jest taka
    mozliwosc,aby sad zaliczyl mu te 7 lat odsiadki.Przy oglaszaniu wyroku
    14 lat sad zastrzegl,ze o warunkowe zwolnienie moze sie ubiegac po
    odsiedzeniu 9 lat.W lipcu odbyla sie kasacja wyroku,ale ylko 1 z nih
    sad obnizyl kare o 4 i 5 roku.Dlaczego skoro wszyscy mieli takie same
    wyoki i byli tak samo winni.

  • 2. Data: 2006-10-24 22:10:40
    Temat: Re: pomocy!!!!!!!!!!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]
    > laczna 14 lat i 5 miesiecy.Mam takie pytanie czy jest taka
    > mozliwosc,aby sad zaliczyl mu te 7 lat odsiadki.

    Musisz uściślić. Ile wyroków łącznie Twój znajomy dostał. Który obecnie
    odsiaduje i które z nich zostały "skomasowane". Bez tego odpowiedzieć się nie
    da.

  • 3. Data: 2006-10-25 00:06:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    majka wrote:
    > Moze ktos bedzie mogl mi pomoc.Moj kolega byl w grupie przesepczej do
    > odsiadki ma wsumie 21 lat,nikogo nie zabil.Wymuszal haracze.W wiezieniu

    Ooo, więc jednak system czasem działa!

    Szkoda tylko, że moje podatki na takiego bandytę teraz idą...

  • 4. Data: 2006-10-25 08:08:46
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Szkoda tylko, że moje podatki na takiego bandytę teraz idą...

    Zgadzam się. Szkoda, że nie ma teraz zasądzania np. "12 lat cięzkich robót".
    Zasuwaliby przy autostradach. A tak, to muszę mu teraz płacić za oglądanie
    TV i parzenie herbatki.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 5. Data: 2006-10-25 09:10:58
    Od: "NOA" <m...@p...fm>

    wiadomości news:ldm214-887.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ooo, więc jednak system czasem działa!
    >
    > Szkoda tylko, że moje podatki na takiego bandytę teraz idą...

    Lepiej żeby żarł teraz za nasze i więcej się wśród cywilizowanych ludzi nie
    pokazywał,
    powinien dostać dożywocie a nie możliwość wcześniejszego wyjścia na wolność.
    Fajnych kolegów ma Majka, ja bym się wstydziła przyznawać do takiego a co
    dopiero mu pomagać.

    Magda

  • 6. Data: 2006-10-25 10:11:48
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Fajnych kolegów ma Majka,
    > Magda

    Też to zauważyłem :-)

    Będzie sobie musiała zmienić kolegów, mam nadzieję, że na lepszych :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 7. Data: 2006-10-25 10:14:18
    Od: "monika wisniewska" <w...@s...nsm.pl>

    Użytkownik "NOA" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:ldm214-887.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    ciach

> [...]

    > wolność.
    > Fajnych kolegów ma Majka, ja bym się wstydziła przyznawać do takiego a co

    przepraszam, ze polaczylam dwie odpowiedzi, ale (Magda i Andrzej) dlaczego w
    watkach o alimenty czy seksu w samochodzie nie jestescie tacy
    "moralizatorscy"? przeciez tam zdrada, dzieci samotne.. bez ojca ... wlasnie
    potem majace konflikt z prawem. a watki o biciu..? moze kolega Majki
    wlasnie taka osoba jest.
    Robert odpowiedzial sensownie i na temat, zgodnie z grupa-jej zalozeniami i
    tematyka. emocje i osądzanie do kieszeni. ktos pyta i On POMAGA.
    nie jestem kolezanka Majki, ale ocenianie jej na podstawie jej znajomosci
    jest wedlug mnie zenujace. dlaczego Majka jest osadzana zle, a ktos kto
    jechal na gape i zlapal go kanar ma pomoc od grupy?

    opanujcie sie moze a w szczegolnosci Magda ( jak mowisz "ja bym się
    wstydziła przyznawać do takiego a co dopiero mu pomagać." to wstydz sie na
    forum slowa "żarł" i "za nasze") i osądzajcie inne watki.

    monika wisniewska
    gdansk

  • 8. Data: 2006-10-25 10:37:24
    Od: "majka" <m...@w...pl>

  • 9. Data: 2006-10-25 10:58:06
    Od: "majka" <m...@w...pl>

    widze ,ze jestem bardzo krytykowana za to ,ze ktos potrzebue pomocy ,a
    ja staram sie pomagac.Jesli chodzi o scislosc to jest to moj kolega z
    dziecinstwa i nie zamierzam wypierac sie znajomosci z nim tylko
    dlatego,ze siedzi.Kazdy z nas bladzi i niewazne gdzie jestes,ale wazne
    jakim jestes czlowiekiem!Owszem popelnil przestepstwo i nalezy mu sie
    kara.Ale sami jeszcze nie wiecie co was w zyciu czeka i kogo spotkacie
    na swojej drodze.

  • 10. Data: 2006-10-25 11:47:26
    Od: "monika wisniewska" <w...@s...nsm.pl>

    Użytkownik "majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > jakim jestes czlowiekiem!Owszem popelnil przestepstwo i nalezy mu sie
    > kara.Ale sami jeszcze nie wiecie co was w zyciu czeka i kogo spotkacie

    nie denerwuj sie Majka :)

    nawet nie wycielam Twojego postu bo swiadczy o Tobie.. i nie swiadczy zle.
    nie jestem prawnikiem i Ci nie pomoge w tym zakresie, nie pochwalam zapewne
    jak Ty, postepku Twojego Kolegi, ktory juz dosc pewnie wycierpial za blad, a
    byl to blad "mlodych lat". czytam po prostu ta liste czasami szukajac pomocy
    jako ten zly element, bo jestem rozwodka z dzieckiem. Element nie walczacy
    o alimenty, ale zeby nie dac sie zjesc bo jestem matka wychowujaca
    dziecko:). nie przejmuj sie Majka niektorymi postami, jak i ja nie przejme
    sie teraz tymi, ze jako rozwodka jestem elementem wywrotowym bo chowa
    dziecko na przestepce i nie popiera np. rozumowania giertycha i kaczki ...na
    obiad tylko toleruje:) lub np, ze nie uzywa "polskich " znakow piszac w
    necie.
    moja rada, poczytaj liste.NIE odpowiedzi na Twoj post. po prostu poczytaj co
    i jak kto odpowiada. no i odezwij sie na priv do Roberta Tomasik. to super
    czlowiek i rzeczowy. jest bardzo ludzki i...zapracowany :) wiec odpowiada po
    polnocy:) mysle, ze i Andrzej Lawa cos odpowie konkretnie jak emocje
    opadna:)

    a opiniami, ze jestes "be" i ze masz placic za kumpla herbate lub tv ..itd
    nie przejmuj sie. powiedz, ze to monika placi;)
    pzdr
    monika wisniewska