  • 11. Data: 2006-10-25 12:12:47
    Temat: Re: pomocy!!!!!!!!!!!!
    Od: "majka" <m...@w...pl>

    Dzieki Monika!Napewno sie odezwe do Roberta bo chodzi o to ,ze w wyroku
    14 lat jest duzo nie scislosci.Masz racje byl to blad mlodych lat,za
    ktory drogo placi.Absolutnie nie pochwalam jego czynu i uwazam,ze jesli
    popelnil przestepstwo powinien poniesc kare i poosi.Chodzi o to,ze
    wyrok jest nie sprawiedlwy.A do odsiadki ma wsumie 21lat ,a jest to
    mlody chlopak.Nie przejmuje sie innymi niech sobie gadaja maja takie
    prawo,ale uwazam ze opinie mozna wydac o kims jak sie go pozna.Nie
    jestem w kregu przestepcow i nie pochwalam ich.Ale zawsze sie staram
    pomagac i wczuc w czyjas sytuacje bo ktos naprawde moze potrzebowac
    pomocy nie odwracamsie plecami.A jesli chodzi o prawnikow to kazdy mowi
    co innego i slono trzeba za to placic.Nie stac mnie poniewaz tez sama
    wychowuje 2 dzieci.Pozdrawiam Cie barzo i dziekuje za kilka dobrych slow

  • 14. Data: 2006-10-25 12:37:47
    Od: "monika wisniewska" <w...@s...nsm.pl>

    Użytkownik "majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    .com...
    ciach
> [...]
    > ktory drogo placi.Absolutnie nie pochwalam jego czynu i uwazam,ze jesli
    > popelnil przestepstwo powinien poniesc kare i poosi.Chodzi o to,ze

    wierze Ci, a przynajmniej w Twoje zdanie:)
    >A do odsiadki ma wsumie 21lat ,a jest to
    > mlody chlopak.

    :) fajnie sie zbiegly czcionki:)21l:) ile ma lat Kolega??;)

    ciach

> [...]
    > jestem w kregu przestepcow i nie pochwalam ich.Ale zawsze sie staram
    > pomagac i wczuc w czyjas sytuacje bo ktos naprawde moze potrzebowac

    :) wlasnie wedlug mojego widzimisie inni sie wczuli:)
    polegaj na Tych , ktorzy bez emocji pomoga Majka:)

    pzdr
    monika

  • 15. Data: 2006-10-25 14:07:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    monika wisniewska wrote:
    [ciach]

    > przepraszam, ze polaczylam dwie odpowiedzi, ale (Magda i Andrzej) dlaczego w
    > watkach o alimenty czy seksu w samochodzie nie jestescie tacy
    > "moralizatorscy"? przeciez tam zdrada, dzieci samotne.. bez ojca ... wlasnie
    > potem majace konflikt z prawem. a watki o biciu..? moze kolega Majki
    > wlasnie taka osoba jest.

    Sranie w banie, za przeproszeniem.

    Każdy odpowiada za swoje czyny - był dorosły, znał konsekwencje,
    wiedział, że to bandytyzm, krzywdził niewinnych ludzi.

    Jak ciebie jakiś degenerat zgwałci to co, będziesz sie nad nim użalać,
    jaki jest, biedaczek, skrzywdzony przez społeczeństwo?

  • 16. Data: 2006-10-25 14:16:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    majka wrote:
    > widze ,ze jestem bardzo krytykowana za to ,ze ktos potrzebue pomocy ,a
    > ja staram sie pomagac.Jesli chodzi o scislosc to jest to moj kolega z
    > dziecinstwa i nie zamierzam wypierac sie znajomosci z nim tylko
    > dlatego,ze siedzi.Kazdy z nas bladzi i niewazne gdzie jestes,ale wazne
    > jakim jestes czlowiekiem!Owszem popelnil przestepstwo i nalezy mu sie
    > kara.Ale sami jeszcze nie wiecie co was w zyciu czeka i kogo spotkacie
    > na swojej drodze.

    Pierdu-pierdu.

    Wiem, że na pewno mnie nie czeka trudnienie się rozbojem.

  • 17. Data: 2006-10-25 14:19:08
    Od: stern <s...@0...pl>

    monika wisniewska napisał(a):

    > ktory juz dosc pewnie wycierpial za blad, a
    > byl to blad "mlodych lat".

    droga Moniko,

    ale wiesz o jakie czyny chodzi?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 18. Data: 2006-10-25 15:25:35
    Od: "NOA" <m...@p...fm>

    Droga, szlachetna Moniko dlatego nie podłączyłam się pod wymienione przez
    Ciebie wątki bo nie dotyczą mnie, nie mam w ich kwestii nic do powiedzenia i
    nie zamierzam zaśmiecac ich tylko po to żeby się udzielić.
    W kwestii Pana Haracza mam do powiedzenia DUŻO bo ŻRE za moje pieniądze.
    Bardzo Cię przepraszam za nieparlamentarny język, ale mam nadzieję, że mu te
    więzienne obiadki staną w gardle.
    Jak byś się czuła gdyby do Ciebie przyszedł taki Pan Haraczowiec i chciał
    Twoje ciężko zatyrane pieniądze, może te z alimentów???
    Zaproponowałabyś mu może kromkę chleba, on taki biedny musi haracze ściągać.
    Już lepiej by zrobił jakby wyłudził kredyt.
    Uważasz, że ludzie ryją nosami po ziemi, żeby się dzielić z takimi mentami?
    Znalazłam się w takiej sytuacji i nikomu nie zyczę.

    Magda

  • 19. Data: 2006-10-25 15:51:15
    Od: "monika wisniewska" <w...@s...nsm.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
    > droga Moniko,
    >
    > ale wiesz o jakie czyny chodzi?

    nie wiem, ale tu nie chodzi o ocene faceta, ktorego moge potepic. tylko i
    wylacznie moge potepic. tu chodzi o merytoryczna odpowiedz dziewczynie.
    przeciez tylko o to. kwestia za co siedzi, ile dostal, i odpowiedz na
    pytanie czy sad zaliczy mu odsiadke? tylko o to. tu nie chodzi o to, czy on
    "aja" czy "be" bo jest "be" i tu nie ma dwoch zdan. po co dywagowac czy
    Majka to glupia baba (sorki Majka przejaskrawiam) i kto za tego faceta
    placi, za jego herbate, tv (net pewnie nie, choc moze pisze jako majka:)).
    to nie grupa na takie dywagacje.
    Stern, powiem Ci, ze nie wiem o jakie czyny chodzi. dlatego napisalam, bo po
    1. badzmy w odpowiedziach merytoryczni a po 2. majac na uwadze, ze na
    grupach moga sie wypowiadac wszyscy jestem za Majka. nie dlatego, ze
    popieram jej kolege i jego czyny. dlatego bo mam wielu przyjaciol i jesli
    komus by sie powinela noga i byl za ogol uwazany za zlego, bym go poparla
    gdyby poprosil o pomoc.na 100 procent bym mu pomogla. bo to moze byl
    przyjaciel z dziecinstwa, ktory mnie nigdy nie zawiodl a poprosil o pomoc.
    po prostu:) przyjaciel to przyjaciel, na dobre i zle. i on nie swiadczy o
    mnie.

    nie pochwalam, nie komentuje jego czynow. Majka tez ich nie pochwala. po
    prostu pyta i prosi o merytoryczna odpowiedz.

    pozdrawiam
    monika wisniewska

  • 20. Data: 2006-10-25 16:03:11
    Od: "monika wisniewska" <w...@s...nsm.pl>

    wiadomości news:ul7414-nc9.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Sranie w banie, za przeproszeniem.

    :) to u Ciebie lubie:)

> [...]
    > Jak ciebie jakiś degenerat zgwałci to co, będziesz sie nad nim użalać,
    > jaki jest, biedaczek, skrzywdzony przez społeczeństwo?

    :) ale to chyba zly przyklad w tym watku:) skad wiedzial?skad znal
    konsekwencje?itd.. i nie wlazmy w moje lozko:)

    pzdr
    monika

    ps. odpowiedzialam stern'owi co na ten temat mysle. nie przejaskrawiajmy w
    domyslach:)