    From: "monika wisniewska" <w...@s...nsm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy!!!!!!!!!!!!
    Date: Wed, 25 Oct 2006 13:47:26 +0200

    Użytkownik "majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1161773886.883236.255640@k70g2000cwa.googlegrou
    ps.com...
    > widze ,ze jestem bardzo krytykowana za to ,ze ktos potrzebue pomocy ,a
    > ja staram sie pomagac.Jesli chodzi o scislosc to jest to moj kolega z
    > dziecinstwa i nie zamierzam wypierac sie znajomosci z nim tylko
    > dlatego,ze siedzi.Kazdy z nas bladzi i niewazne gdzie jestes,ale wazne
    > jakim jestes czlowiekiem!Owszem popelnil przestepstwo i nalezy mu sie
    > kara.Ale sami jeszcze nie wiecie co was w zyciu czeka i kogo spotkacie
    > na swojej drodze.

    nie denerwuj sie Majka :)

    nawet nie wycielam Twojego postu bo swiadczy o Tobie.. i nie swiadczy zle.
    nie jestem prawnikiem i Ci nie pomoge w tym zakresie, nie pochwalam zapewne
    jak Ty, postepku Twojego Kolegi, ktory juz dosc pewnie wycierpial za blad, a
    byl to blad "mlodych lat". czytam po prostu ta liste czasami szukajac pomocy
    jako ten zly element, bo jestem rozwodka z dzieckiem. Element nie walczacy
    o alimenty, ale zeby nie dac sie zjesc bo jestem matka wychowujaca
    dziecko:). nie przejmuj sie Majka niektorymi postami, jak i ja nie przejme
    sie teraz tymi, ze jako rozwodka jestem elementem wywrotowym bo chowa
    dziecko na przestepce i nie popiera np. rozumowania giertycha i kaczki ...na
    obiad tylko toleruje:) lub np, ze nie uzywa "polskich " znakow piszac w
    necie.
    moja rada, poczytaj liste.NIE odpowiedzi na Twoj post. po prostu poczytaj co
    i jak kto odpowiada. no i odezwij sie na priv do Roberta Tomasik. to super
    czlowiek i rzeczowy. jest bardzo ludzki i...zapracowany :) wiec odpowiada po
    polnocy:) mysle, ze i Andrzej Lawa cos odpowie konkretnie jak emocje
    opadna:)

    a opiniami, ze jestes "be" i ze masz placic za kumpla herbate lub tv ..itd
    nie przejmuj sie. powiedz, ze to monika placi;)
    pzdr
    monika wisniewska