  • 1. Data: 2006-10-24 19:32:13
    Temat: L4 nie zaniesione do ZUSu
    Od: IceManEk <icemanfg@spam_poczta.fm>

    Mam nietypowe pytanie.
    Lekarz wystawil mi L4 ale okazalo sie ze nie musze i nie chce z niego
    skorzystac (tylko 80% pensji). Czy jesli nie zaniose L4 do pracodawcy to
    robie cos zlego w sensie prawnym? Czy ZUS sie tym moze zainteresowac?

    Ice

  • 2. Data: 2006-10-24 21:09:29
    Temat: Re: L4 nie zaniesione do ZUSu
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Czy jesli nie zaniose L4 do pracodawcy to
    > robie cos zlego w sensie prawnym? Czy ZUS sie tym moze zainteresowac?

    Może za 100 lat.

    +inż.prawa+

  • 3. Data: 2006-10-26 11:34:39
    Od: IceManEk <icemanfg@spam_poczta.fm>

    IceManEk <icemanfg@spam_poczta.fm> wrote in
    9:

> [...]
    > skorzystac (tylko 80% pensji). Czy jesli nie zaniose L4 do pracodawcy to
    > robie cos zlego w sensie prawnym? Czy ZUS sie tym moze zainteresowac?

    nikt nie odpowie?

  • 4. Data: 2006-10-26 16:11:12
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    IceManEk <icemanfg@spam_poczta.fm> napisał: