  • 11. Data: 2003-01-13 13:12:36
    Temat: Re: pomocy !!!
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:020501c2bb10$9cf52ea0$a740200a@zm...
    (...)
    >może humor Ci się poprawi, gdy się dowiesz, że naprawdę nie każdy to
    dostaje
    > :)

    I ja chcę pocieszyć. "Nie każdy" oznacza z 500 osób minimum.

    > Jesteś wyjątkowa pod tym względem ;)

    Racja ;-)

  • 12. Data: 2003-01-13 13:17:06
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <avubkd$hsg$1@news.tpi.pl>, eLaIs wrote:
    > * czyli nie musze im nic odpisywac kiedys zaprzestana Marcin tak? dzieki za
    > odpowiedz szybka ,bo juz sie przestraszylam ,,,

    Nie ten Marcin, ale co tam :) Nie, nic im nie musisz odpisywać a jak ci
    się to nie podoba to możesz im nawet spróbować nakukać bo zezwolenia na
    przetwarzanie swoich danych osobowych im nie dawałaś, prawda?

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2003-01-13 19:06:00
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > się to nie podoba to możesz im nawet spróbować nakukać bo zezwolenia na
    > przetwarzanie swoich danych osobowych im nie dawałaś, prawda?

    *mowia ze mnie wylosowali jako jedyna z mojego miasta, ale ja z nimi nie mam
    nic wspolnego ,zbagatelizuje to i tyle
    ale juz mnie to wkurza
    eLaIs

  • 14. Data: 2003-01-13 19:12:08
    Temat: Re: pomocy -> troszkę długie
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

    Użytkownik "SOTB" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
    > To zwyczajni oszuści. Jak łatwo zauważyć druki, które otrzymujesz są
    > zamawiane w drukarni, w której nie opłaca się drukować jednego
    egzemplarza.
    > Nakład takiego druku to min. 500 sztuk. Nazwisko i imię jest wydrukowane
    już
    > przez komputer. Pewnie na formularzu wydrukowano też inne nazwiska.
    Wniosek
> [...]
    > w totka wygrać - każdy wie. Należy pamiętać, że w totka należy los kupić,
    > w omawianym przypadku już "wygrałaś".
    >
    > Przed dziesięcioma laty, gdy dostęp do komputerów nie był jeszcze
    > powszechny, różne firmy pod postacią firm wysyłkowych zbierały dane na
    temat
    > klientów. Być może zamówiłaś kiedyś z jakiejś firmy wysyłkowej (OTTO,
    > Willemse-ogrody, Bon-prix, Readers-dig.) jakieś wyroby, a one (firmy)
    > skwapliwie to wykorzystują. Może dla sprawdzenia adresu?
    >
    > Niestety, jest to wnerwiające i sam chętnie dowiedziałbym się co można z

    *witam ,dzikuje za odpwiedz ,otoz nie chce im nic wysylac ,a poza tym imie i
    nazwisko napisali dobrze ,troszke przekrecili ulice ,ale numer tez dobry,
    natomisat to przychodzi po prostu do skrzynki ja nic nie podpisuje przy
    odbiorze. Wiem ze to walka z wiatrakami ,ale gdybym byla juz
    wykwalifikowanym prawnikeim ostro bym sie za nich wziela ,pozostaje wiec
    cierpliwie sie ksztalcic.
    Dziekuje ,ze mnie uspokoiliscie,bo tyle sie naogladalam jakie z tego moga
    wyjsc pozniej wplaty cuda niwidy ze szok.Wedlug nich jestem wyjatkowa
    szczesciara przeszlam juz dwa etapy ,a nawet do koperty dolaczyli monete 1
    grosz na szczescie ;))
    pozdrawiam,
    eLaIs

  • 15. Data: 2003-01-13 22:53:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Jan 2003, eLaIs wrote:

    >+ witajcie drodzy grupowicze ,licze na Wasza pomoc ,
    >+ otoz od jakis dwoch tygodni firma Readers Digest z siedziba w Warszawie
    >+ (ul.Łucka- o ile takowa istnieje ) przesyla mi pod moj adres materialy rozne
    >+ z informacja ze doszlam do finalu itd. moge wygrac 350 tys zlotych.

    Co się martwisz :)
    Jeszcze nie doczytał[a/e]ś że trzeba jakąś hyperliteraturę za jedyne
    ...zł (już zapomniałem ile) kupić ?? ;)

    [...]
    >+ mieszac ,czy oni moge wykorzystywac moje dane personalne (adres
    >+ dokladny),

    Pewnie nie mogą, ale biorąc pod uwagę że *nie* podają swoich
    namiarów (adres jest na skrzynce pocztowej, podana jest tylko
    siedziba - też mogę wylosować jakiś numer na dowolnej ulicy...)
    to trzebaby łamać prawo żeby *skutecznie* dobrać im się do
    skóry :] Jak ktoś pisał - tylko czekają aż potwierdzisz że
    adres jest dobry :>

    >+ Macie z takowymi przesylkami do czynienia ,czy to sa oszusci?

    Ja tam nie wiem, na książki nie reflektuję a w n-tym liście
    przysłali mi jeszcze 1 grosz (słownie :)). Oddam tylko jak
    sami sobie po niego przyjdą ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2003-01-14 00:36:34
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <avv2mr$2l7$1@news.tpi.pl>, eLaIs wrote:
    > *mowia ze mnie wylosowali jako jedyna z mojego miasta, ale ja z nimi nie mam
    > nic wspolnego ,zbagatelizuje to i tyle
    > ale juz mnie to wkurza

    Musialabys dac im wyrazna (czytaj na ogol pisemna) zgode na przetwarazanie
    swoich danych, inaczej to co robia jest po prostu nielegalne. Takie
    smiecie dostawalem masowe z 4-5 lat temu i wyrzucalem systematycznie do
    kosza. W miedzyczasie weszla ustawa o ochronie danych osobowych i troche
    tego typy firmy przystopowaly, ale widac albo postanowili zaryzykowac albo
    znalezli jakas furtke skoro na nowo zaczynaja... hmmm.. ciekawe w sumie.
    Chyba po prostu licza na to ze kazdy, o ile juz w ogole jakos zareaguje,
    to najpierw posyla do nich ostrzezenie/zadanie a nie zglasza sprawe do
    prokuratury czy GIODO (Gen. Inspektorat Ochrony Danych Osobowych).

    --
    Marcin