  • 1. Data: 2004-03-08 11:01:21
    Temat: polsat,wizja,c+
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Od jakiegoś czasu firma Kruk Systemy Inkaso, zaskakuje mnie dokumentami pod
    tytułem: "Egzekucja długowa".

    Otóż kilka lat temu (ponad cztery) korzystaliśmy z usłóg Wizji. Tam podbnie
    jak w wielku przybytkach tego typu płąci się z góy za miesiąc. Po pewnym
    czasie z Wizji zrezygnowaliśmy.

    MInęły cztery lata....

    Nale dostaje do domu od firmy Kruk list, że nie zapłaciłem za ostatni
    miesiąc i naliczono mi odsetki w wysokości 43 złotych od sumy 57.

    Moim zdaniem to próba wyłudzenia pieniędzy. Czy wolno tak nagle, po 4
    latach, nagle, kiedy w sumie wizja nie istnieje już dawno (teraz to wszystko
    to Canal+) naliczyć odsetki i zmusisc mnie do zapłacenia pieniędzy jeśli
    wszystkie dokumenty wpłat już dawno nie istnieją? Przecież w ten sposób to
    można kazdego uzytkownika zmussić do płacenia bo po 4 latach nikt już
    dokładnie niczego nie pamięta a na pewno nie trzyma tyle czasu dokimentow.

    Jak się bronić?

  • 2. Data: 2004-03-08 11:05:08
    Temat: Re: polsat,wizja,c+
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    t...@p...onet.pl news:c2hjjv$9fm$1@news.onet.pl

    > Moim zdaniem to próba wyłudzenia pieniędzy. Czy wolno tak nagle, po 4
    > latach, nagle, kiedy w sumie wizja nie istnieje już dawno (teraz to
    > wszystko

    Dokladnie, to wyludzenie - na zasadzie ze dlugi wynikajace z bledow w
    sysmite inforamtycznym lub przedawnione sie odsprzedaje krukowi, ktory
    nastepnie kosi naiwnych.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-03-08 11:10:24
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > >

    > Dokladnie, to wyludzenie - na zasadzie ze dlugi wynikajace z bledow w
    > sysmite inforamtycznym lub przedawnione sie odsprzedaje krukowi, ktory

    Ale jak się bronić przed czymś takim?

    pozdr.
    t.

  • 4. Data: 2004-03-08 11:21:27
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Napisz krukowi (celowo z małej litery) żeby się odwalił, a C+ możesz
    oskarżyć o udostępnienie danych osobowych i zażądać odszkodowania. Ostatni,
    chyba w sobotę- czytałem artykuł na ten temat w GW. NSA orzekł, że
    udostępnianie danych firmom windykacyjnym jest niezgodne z ustawą o ochronie
    danych osobowych.

  • 5. Data: 2004-03-08 11:33:02
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "R De" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chyba w sobotę- czytałem artykuł na ten temat w GW. NSA orzekł, że
    > udostępnianie danych firmom windykacyjnym jest niezgodne z ustawą o

    Nalezy jednak sadzic, ze kruk sie nie odwali. I bedzie kontynuowal swoja
    procedure windykacyjna. Wiadomo - deux machina. Moje listy tez niewieel
    zdzialaja - oto jeszcze jeden "dłóżnik", który nie chce płacić - dzień
    powszedni firmy windykacyjnej.

    Jakie kroki prawne podjąć, żeby się obronić? Czego od nich wymagać czego nie
    mają? Co zrobić?...

    pozdr
    t.

  • 6. Data: 2004-03-08 11:38:00
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba im napisac o co tak naprawde Panu chodzi i co Pan zamierza JESLI
    sie

    Brzmi rozsądnie - ale CO ja zamierzam? :-).

    pozdr.
    t.

  • 7. Data: 2004-03-08 11:39:52
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Tomfas wrote:

> [...]
    > nie mają? Co zrobić?...

    Trzeba im napisac o co tak naprawde Panu chodzi i co Pan zamierza JESLI sie
    nie odczepia.

    Np ze domaga ise pan aby przedstawili na jakiej podstawie domagaja sie
    splaty rzekomego zadluzenia...

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-03-08 11:49:50
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Czy na przykład złożenie sprawy do prokuratury o próbę wyłudzenia piniędzy
    ma sens?

    Jak według was należy postpować w takim przypadku?

    pozdrawiam
    T.

  • 9. Data: 2004-03-08 11:58:37
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Tomfas wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > sie
    >
    > Brzmi rozsądnie - ale CO ja zamierzam? :-).

    A skad nam to wiedziec ?

    Z ostatnich dyskusji na liscie wynika, zemoze Pan zamerzac rozne rzeczy..
    O oskarzenia ich o bezprawne przewarzanie panskich danych osobowyc, po probe
    wyludzenia..

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-03-08 12:02:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomfas wrote:

> [...]
    > procedure windykacyjna. Wiadomo - deux machina. Moje listy tez niewieel
    > zdzialaja - oto jeszcze jeden "dłóżnik", który nie chce płacić - dzień

    Dłużnik, jeśli już.

    A co do samej sprawy - może zawiadomienie GIODO o naruszeniu ustawy o
    ochronie danych osobowych plus zawiadomienie prokuratury o przestępstwie
    w postaci próby wyłudzenia?