  • 1. Data: 2004-03-08 10:25:41
    Temat: A jednak
    Od: Hanso <H...@o...pl>

    Pewnego dnia policja znalazla w moim mieszkaniu pirackie oprogramowanie.
    Sprawa trafila do sadu, sad orzekl wyrok:kare ograniczenia wolnosci 20
    godzin prac spolecznych przez okres 3 miesiecy.

    A *ponoc* posiadanie pirackiego oprogramowania nie jest nielegalne, sady o
    tym niewiedza?

  • 2. Data: 2004-03-08 10:28:59
    Temat: Re: A jednak
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    H...@o...pl news:c2hhrj$uf$1@nemesis.news.tpi.pl

    > A *ponoc* posiadanie pirackiego oprogramowania nie jest nielegalne,
    > sady o tym niewiedza?

    Kto Ci takich bzdur naopowiadal>

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-03-08 10:38:01
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@n...e-wro.pl>

    > Pewnego dnia policja znalazla w moim mieszkaniu pirackie oprogramowanie.
    > Sprawa trafila do sadu, sad orzekl wyrok:kare ograniczenia wolnosci 20
    > godzin prac spolecznych przez okres 3 miesiecy.

    wnies o uzasadnienie wyroku i nam go tu przytocz... no i napisz apelacje.

    z wyrazami uznania, (za meczenska smierc)
    konrad

  • 4. Data: 2004-03-08 11:08:57
    Od: Hanso <H...@o...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > Kto Ci takich bzdur naopowiadal>

    Czytalem artykol jakiegos doktorka, niestety adresu nie pamietam.

  • 5. Data: 2004-03-08 11:14:16
    Od: "INFOBROK biuro" <b...@i...k1.pl>

    Skoro tak to nalezalo apelowac.

  • 6. Data: 2004-03-08 11:16:08
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    b...@i...k1.pl news:c2hkl9$bl0$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Skoro tak to nalezalo apelowac.

    Ciekawe, ze na grupie Prawo sie broni zlodzieji...

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2004-03-08 12:00:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > Ciekawe, ze na grupie Prawo sie broni zlodzieji...

    Ahem, wiesz... Z tym oprogramowaniem to różnie bywa. Np. są programy
    przeznaczone przez producenta wyłącznie na rynek korporacyjny - więc z
    odpowiednimi cenami (parę tysięcy). Osoby prywatne są poza zasięgiem
    zainteresowania owych firm - praktycznie nie istnieją.

  • 8. Data: 2004-03-08 12:24:34
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Rafal 'Raf256' Maj <s...@r...com> wrote:

    > Ciekawe, ze na grupie Prawo sie broni zlodzieji...

    To od razu daj mu "czape". Kazdy ma prawo do 2 instancyjnego
    procesu. I niech sie broni, tyko nie sam ale przez pelnomocnika.
    IMO nie jest wazy sam wymiar kary ale fakt karalnosci - z tym sa dla
    normalnego czlowieka [a nie zadeklarowanego bandyty] wieksze problemy
    niz sie wydaje.

    A tak z ciekawosci - handlowales tym oprogramowaniem? Bo az nie chce
    mi sie wierzyc ze w przypadku szaraczka ktory cos tam sciagnal z
    internetu/przegral od znajomego nie umorzono postepowania po zabezpieczeniu
    materialu dowodowego przeciw konkretnemu piratowi ktorego dana osoba mogla
    byc klientem. W takim wypadku trzeba miec wyjatkowego pecha i trafic na
    "zasadniczego" prokuratora i sedziego.

    PS:
    A artykul byl pewnie prof. Adamskiego. Choc niekwestionowany autorytet pr.
    komputerowego w PL to czesc jego pogladow jest dosc kontrowersyjna a organy
    scigania i wymiar sprawiedliwosci inaczej to postrzegaja.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl

  • 9. Data: 2004-03-08 13:06:15
    Od: "Grzegorz S." <f...@i...pl>

    Uzytkownik "Hanso" <H...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > Pewnego dnia policja znalazla w moim mieszkaniu pirackie oprogramowanie.
    > Sprawa trafila do sadu, sad orzekl wyrok:kare ograniczenia wolnosci 20
    > godzin prac spolecznych przez okres 3 miesiecy.

    A jak doszlo do tego ze policja znalazla sie u Ciebie w mieszkaniu?
    Pozdrawiam
    Grzegorz S.

  • 10. Data: 2004-03-08 14:53:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Michal Bien napisał:
    > To od razu daj mu "czape". Kazdy ma prawo do 2 instancyjnego

    Poza tym posiadanie pirackich programów NIE JEST złodziejstwem,
    a ten kto je posiada NIE JEST złodziejem.
    Już wielokrotnie apelowałem by oszołomy - szczególnie śmieszne są te co
    same używały piratów - używały adekwatnych pojęć a nie bzdur w stylu
    "złodzieje". Niestety do niektórych nic nie dociera :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info