  • 1. Data: 2004-03-08 10:25:50
    Temat: alimenty, meldunek
    Od: "Marcin Lewandowski" <m...@g...slonca.net>

    Czy jeśli dostaję alimenty od ojca i zostanę u niego zameldowany to je
    tracę?

    m.

  • 2. Data: 2004-03-08 20:42:05
    Temat: Re: alimenty, meldunek
    Od: "Agusia" <a...@p...onet.pl>

    Bylam w takiej samej sytuacji tzn. zameldowana w jednym mieszkaniu z osoba
    placaca mi alimenty. O ile NIE prowadzicie wspolnego gospodarstwa domowego
    ( i mozesz to udowodnic) to wszystko jest ok. tzn o ile sam sie zywisz i
    placisz czynsz na pol. W moim przypadku w takiej sytuacji toczylo sie
    postepowanie wyjasniajace z ramienia prokuratury czy oby nie zyje wspolnie z
    osoba placaca mi alimenty. Byly przesluchania itp ... nie zycze ci tego :-)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    Użytkownik "Marcin Lewandowski" <m...@g...slonca.net> napisał w
    wiadomości news:c2hhur$13h$1@inews.gazeta.pl...