  • 491. Data: 2006-07-29 20:32:34
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > ...podjal probe ucieczki oraz probowal zabic/poturbowac policjanta oraz
    > dodatkowo nie zatrzymal sie nawet po serii strzalow ostrzegawczych. Tak,
    > do kazdego takiego pieszego nalezaloby po tym wszystkim strzelac na
    > serio.

    Po internecie krąży taki fajny filmik z kamer, gdy łepek przechodzi na
    drugą stronę dwupasmowej jezdni (oczywiście w miejscu niedozwolonym), pech
    chciał, że akurat po drugiej stronie przejeżdżała policja, która widząc
    gościa, staje. Ten zaś gdy zobaczył co się święci zawrócił i biegiem w
    krzaki. Rozumiem, że jego też należało zastrzelić?
    Odpowiadając - tak gość zrobił głupio (motocyklista) i wcale mi go nie
    szkoda, jak to ktoś napisał głupie geny eliminują się same. Tym niemniej
    uważam, że dążenie do konfrontacji w postaci strzelaniny w środku terenu
    zamieszkałego to idiotyzm i za to powinien odpowiedzieć policjant, za
    spowodowanie zagrożenia osób postronnych, oraz za obrażenia rowerzystki.

  • 492. Data: 2006-07-29 20:32:48
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > (tutaj kolejny raz zaznaczam w przypadku jadacego na motocyklu istnieje
    > porazajaco duze niebezpieczenstwo utraty zycua lub trwalego kalectwa w
    > momencie zwyklej wywrotki)

    Taki samo, jakby przelecial po kolczatce (wiec -> wropwadzic zakaz
    uzywania koklczatek) alboo wywalil sie na zakrecie (wprowadzic zakaz
    budowania drog z zakretami, poniewaz w czasie poscigu uciekajacymoze sie
    na nim zabic). :):):):)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 493. Data: 2006-07-29 20:33:33
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Bron.. mozna porzucic :) Nieastety policjanci chcieli sprawdzic, czy to
    > moze abyten bandyta czyinnyprzyzwoitymotorzysta (zakladajac, ze jednak
    > sa przyzwoici motorzysci). Ale rpzy setce na liczniku ciezko sie
    > sprawdza czy to wedka, czy moze dwururka.

    i najlepsze do tego miejsce jest w srodku miasta...

  • 494. Data: 2006-07-29 20:34:19
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > W zwiazku z czym dostajemy sprzecznosc, bo ustawa zezwala a
    > jednoczesnienie zezwala na uzycie broni w kazdej sytyuacji, gdzie strzal
    > moze spowodowac to, co mzoe spowodowac strzał.

    nie prawda, ustawa nie moze naruszac konstytucji.

  • 495. Data: 2006-07-29 20:36:15
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > mnie wyglada raczej na fana odcinkow z detektywem Krzysztofem R.

    Taki wlasnyswiat, wlasna sprawiedliwosc :)

    > ale caly zas wijesz sie ze slowkiej "gdyby".

    Bo gdybanie mnam zostaje. Gdyby sie zatrzymal. Gdyby nie uciakal. Gdyby
    nie taranowal. Gdyby usluchal. Gdyby byl madry. Gdyby kula poszla nizej.
    Gdyby.

    > Mowimy o konkretnym przypadku morderstwa.

    nie morderstwa, tylko smierci w wyniku przypadkowej zaistnialej
    sytuacji.

    zbieg zbiegow okolicznosci: napad z bronia w reku, poszukiwanie
    motorzystow, blokada, pojawia sie niewinny a przeistacza w podejrzanego.
    skuteczna praca policji i smierc czlowiaka, ktory swoim zachowaniem
    sprawial wrazenie, ze jest sdesperowanym gotowym na wszystko bandyta.

  • 496. Data: 2006-07-29 20:36:42
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > a wiesz ze R. siedzi? :-)

    Ale slabego zdrowia jest...

  • 497. Data: 2006-07-29 20:37:11
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > ups, pif paf. Jestes zastrzelony.

    Nie wylapales ironii? :> Czysie dobrze maskujesz? :>

  • 498. Data: 2006-07-29 20:38:09
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Przemek R. wrote:

    > spytaj kameleona jak w stanach robia blokady.

    dostales linka hotelarzu?

    http://pursuitwatch.org/pursuit_policies/pursuit_pol
    icies_database_project.htm

  • 499. Data: 2006-07-29 20:38:47
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > jezeli znajper bedzie mierzyc dluzsza chwile toma szanse a jak wyciagnei
    > w ostatniej chwili to oczywiscie nie.

    Ale dluzsza chwile to snajper moze mierzyc do pieszego, a nie do
    motorzysty 120 km/h ;)
    120 km/h to ponad 30 metrow na sekunde

  • 500. Data: 2006-07-29 20:40:10
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Przemek R. wrote:

    > a dalczego karabinkiem snajperskim nie daloby sie?
    >
    > P.

    dlatego, Drogi Techniku Hotelarstwa, ze cel ruchomy przemieszca sie
    kilkadziesiat metrow na sekunde.