  • 361. Data: 2006-07-29 09:26:24
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > zamiarem motocyklisty bylo zabicie trzeciego policjanta, rzez uderzenie
    > go rozpedzonym motorem

    jezlei byl samobojca to tak. Mysle ze sam w to nie wierzysz.

    > czlowiek ropedzony do setki na bolidzie nacelowanym na funkcjonariusza
    > to czlowiek jedynie lamiacyprzepisydrogowe? Znaczy proba zabojstwa
    > funkcjonariusza to przepisydrogowe... Ciekawe l;)

    > Ja nie mowie, ze pisales. Zadaje Ci pytanie, czypostuujesz odebranie
    > broni w zwiazku z tym i podobnymi incydentami. W przeszlosci i w
    > przyszlosci.

    nie, przed bezposrednim zagrozeniem maja prawo uzyc. Tu nei bylo
    takiego, stad watek, strzal byl po ustaniu zagroznia, i odbyl sie wtaki
    sposob ktory w oczywisty sposob zmierza do pozbawienia zycia. A
    tlumaczenie ze myslelismy ze to bandyta ktory napadl tu ti tu swiadczy
    tylo o tym -moim zdaniem - ze to byl wyrok, ktory nie zstal by wykonany
    gdyby wiedziano ze maja do czynienia z czlowiekiem ktory tym bandyta nie
    jest a wiec zostal oddany strzal nie w celu odparcia zamachu bo wtedy
    nawet gdyby to byl niewinny czlowiek i tak by uzyto tego srodka.
    Logiczny prosty wniosek.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 362. Data: 2006-07-29 09:26:46
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

> [...]

    przyszlosci.

    > jedynie dowodzi temu ze koles srzela w ciemno.

    oj glupiutki, glupiutki :)

    W jakie ciemno, on widzial cel, strzelal. Zrozum, ze nie wszystko mozna
    przewidziec. Silniejszy podmuch wiatru moze przechylic motor w momencie
    gdy kula juz zostala wystrzelona. Jest trymiliard rzeczy, ktorych nie
    przewidzisz. Policjannt ma jedynie wybrac najbezpieczniejszy moment.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 363. Data: 2006-07-29 09:27:22
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > za to relacja policji jest zawze najbardziej obiektywana tymbardziej ze
    > zagrozone sa ich tylki. Gratuluje,

    Relacja bliskich czlonkow reodziny tez zawsze jest obiektywna,
    gratuluje.

  • 364. Data: 2006-07-29 09:27:25
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

  • 365. Data: 2006-07-29 09:29:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Ale ich sposoby (wszystkie) zatrzymania zmierzalydo zatrzymania kolesia.

    gdy zastrzele kradnacego jablsko dzieciaka to tez bedzei to srodek
    zmierzaacy do uratowania dobra - jablka oraz ujecia sprawcy(zwlok) co nie?
    Qmasz juz absurd takiego rozumowania?

    EOT
    P.

  • 366. Data: 2006-07-29 09:30:10
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > i ze strzal nie moze zmierzac do pozbawienia zycia.

    Ale Przemku, kazdystrzal moze spowodowac pozbawinei zycia. Nawet strzal
    w kolano moze pozbawic zycia. I to na wiele sposobow. Jedyna mozliwosc,
    zeby nie narazac nikogo na smierc w wyniku oddania w jego kierunku
    strzalu, to nie strzelac. A i tak dalej jest szansa, ze ta osoba moze
    zginac.

    > A taki sposob
    > strzelania w takich okolicznosciach zmierza, dlateo podaje wkolko i bede
    > podawac w kolko ten art.

    Ale powolujesz sie na ten artykul:
    bo byles tam w czasie akcji
    wiesz jak dokladnie takie akcje wygladaja
    znasz tych ludzi i ich mozliwosci
    masz opinie balistykow i bieglych
    i masz ogolne rozeznanie w tego typu sprawach

    czy

    tak ci sie wydaje na podstawie TVN-u?

  • 367. Data: 2006-07-29 09:31:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No jak mnie minie to bede rozsmarowana plama na asfalcie, zgodzisz sie
    > mistrzu ;)

    chcialbym zauwazyc ze motocykl nie rozjechal policjanta. Wiec dochodzimy
    do punktu w kotrym 'tir' juz przejechal, zagraza nam wtedy?

    EOT

    P.

  • 368. Data: 2006-07-29 09:32:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > ...i jak tylko ich minal przestal byc zdesperowanym uzbrojonym
    > bandytom, poszukiwanym w zwiazku z napadem z bronia w reku, uciekajacym
    > na motocyklu.
    >
    > Byl tutaj cytat z kodeksu, byl tam pkt. 6, zaczynajacy sie jako
    > alternatywa (slowo albo: ALBO) i bylo tam ladnie napisane, ze mozna
    > strzelac takze do osoby podejrzanej o napad rabunkowy, i mozna strzelac
    > w ramach poscigu.
    >
    > Skoro mozna strzelac, to mozna strzelac. Strzelono. Zgodnie z tym, jak
    > przyjeto w paragrafach.

    taa, czytajac tylko wybrane fragmenty atykulow na pewno daleko
    zajdziesz. (patrz przyklad z obrona koneiczna i razaca niewspolmiernoscia)

  • 369. Data: 2006-07-29 09:33:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Skoro liczysie motywac ja nie skutek, to mozna przyajc z duzym
    > prawdopodobienstwem, ze koles pedzecy100km/h prosto na policjanta ma ma
    > swiadomosc, ze jasli go uderzy (policjanta) to go zabije. Nie moze
    > zalozyc, ze "wszyscypolicjanci zawsze uskocza przed rospedzonym pojazdem
    > na czas" -- zatem ,twoim rozumowaniem sie poslugujac, zamiarem
    > motocyklistybylo zabic policjanta.

    moge sie zalozyc o kazde pieniadze ze byl pewny ze ktos kto wskoczyl n
    ajezdnie odskoczy lub chcial go ominac.

    P.

  • 370. Data: 2006-07-29 09:33:17
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > to i tak nie mozna wykonac wyroku.

    To co ty nazywasz wyrokiem, ja nazwe proba zatrzymania

    > Bo strzal w taki sposob to pewny wyrok.

    Wcale nie pewny. Chyba, ze przedstawisz jakis raport, wytyczne,
    jakikolwiek urzedowydokumment stwierdzajacy, ze strzal do uciekajacego
    motocyklisty to pewnywyrok.

    Jesli nie ma czegos takiego, to nie ma pewnosci.

    > Zadne gdybanie nei zmieni sytuacji. nalezy zlapac i surowo ukarac.

    Podjeto srodki, by zlapac. Niestety nie ma juz kogo karac.

    > ale jak cie minie to juz nie, zgodzisz sie mistrzu drogi? :)

    No jak mnie minie to bede rozsmarowana plama na asfalcie, zgodzisz sie
    mistrzu ;)

    Przypominam, ze twoje zalozenie, ze osoba zdazy uskoczyc jest rownie
    pewne, co "pewny wyrok"