  • Data: 2018-03-04 21:46:57
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-03-04, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Nie wiem. Podstawa dobra, jak każda inna.

    No jeśli każda inna też dobra, tzn. że nie ma żadnej

    O ile większość zaakceptuje argument, że go zatrzymali, bo w okolicy ktoś
    kradł rowery, to przeszukanie wydaje się być dziwne. Co innego, gdyby ten
    rower okazał się kradziony, ale się nie okazał, więc w tym momencie
    argumentowanie "bo złodzieje często jezdżą po miescie rowerami" jest już
    jakby na siłę i raczej nie wystarczy. Samochodami pewnie jezdzą jeszcze
    cześciej*, więc uzasadnienie dla przeszukania sprowadza się do tego, że skoro
    go już zatrzymali no to lu.

    Jasne, że mogło coś zaistnieć o czym nie wiem, ale wtedy można tak stwierdzić
    i skończyć dyskusję, a nie pisać o jakiś bombach.

    *) juz nie wspomne, że to trochę glupie, jeździć do kradzieży rowerem, skoro
    to taka rzadkość w zimie na miescie, a i policja uważa, że to podejrzane, ale
    skoro to prawda, to nalezy się tylko cieszyć, że mamy takich złodziei :)

    --
    Marcin