  • Data: 2018-03-04 21:13:31
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, staram się dostosować do Twojego poziomu.

    Na razie dorównałeś suskiemu. Nie jest to taka prosta sprawa, więc
    zawsze to jakieś osiągnięcie.

    > Pokazuję Ci - staram - że
    > jeśli chcesz polemizować, to opieraj się na sensownych argumentach.

    Zapomniałeś dodać, że mówimy o policyjnej definicji zdrowego rozsądku.
    Co już parę osób ci wytknęło.

    > WIKI, jako źródło prawa jest cienkim źródłem.

    Twoje zdanie, ze rowerzysta jest przewoźnikiem tym bardziej.

    > Natomiast w naszej
    > dyskusji to nie ma absolutnie żadnego znaczenia, bo rowerzysta był
    > właścicielem bagażu.

    Wybacz - to twój pomysł, żeby stosować paragraf 15. Dobrze że nie 22;)

    Shrek