    Subject: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 4 Mar 2018 14:30:18 +0100

    W dniu 04-03-18 o 13:24, Kviat pisze:

    > Nawet nie wiem jak to skomentować, bo po przeczytaniu tego eksplodował
    > mi mózg.

    I o to chodziło. Nie ma doprecyzowania w prawie, więc każde sensowne
    mniej lub bardziej uzasadnienie będzie dobre. Ja raczej bym uznał, że
    nie ma sensu żądanie wymyślania tych uzasadnień, albowiem tak naprawdę
    może to być cokolwiek. Skoro ustawodawca nie określił żadnego katalogu,
    ani nawet wytycznych, to jak stwierdzić, które uzasadnienie jest dobre,
    a które złe? I co to w praktyce da, że po burzliwej dyskusji dojdziemy
    do tego, że można rowerem po śniegu jeździć inie stanowi to podstawy do
    podejrzeń?