  • 11. Data: 2019-07-29 16:42:26
    Temat: Re: policja pomaga 3
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.07.2019 o 12:29, J.F. pisze:

    > Nie czytales ? Rannego nie wolno policyjnym radiowozem.
    > Znaczy sie nie byl ranny tylko zwyczajnie pijany, skoro nic nie pisza o
    > karetce :-)

    A przynajmniej tak uznano.

    Gość w Izbie mógł "zejść": z różnych przyczyn, nawet w ogóle nie
    związanych bezpośrednio ze zdarzeniem. Przykładowo zakrztusić się
    wymiocinami.

  • 12. Data: 2019-07-29 17:16:52
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Bo nie potrzebowali pomocy.

    ale dlaczego mają to robić kulsony ? dlaczego nie Pogotowie Ratunkowe ?:)

    --
    I love love

  • 13. Data: 2019-07-29 23:22:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Jul 2019 16:42:26 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A przynajmniej tak uznano.
    >
    > Gość w Izbie mógł "zejść": z różnych przyczyn, nawet w ogóle nie
    > związanych bezpośrednio ze zdarzeniem. Przykładowo zakrztusić się
    > wymiocinami.

    To powinni tego zabronic - tzn Izby.
    A policjantow skazac za narazanie na niebezpieczenstwo, i moze jeszcze
    w duzych rozmiarach :-)

    J.

  • 14. Data: 2019-07-30 02:21:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-29, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > To powinni tego zabronic - tzn Izby.

    Wszystkiego powinni zakazać, bo tak zasadniczo wszedzie można zejść.

    > A policjantow skazac za narazanie na niebezpieczenstwo, i moze jeszcze
    > w duzych rozmiarach :-)

    Jak rezolutnie zauważyłeś w innym poście, jakby go w parku zostawili i
    byłby on tam zszedł to tez by było na policje.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2019-07-30 06:08:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak rezolutnie zauważyłeś w innym poście, jakby go w parku zostawili i
    > byłby on tam zszedł to tez by było na policje.

    Z ciekawości - monitoringu w pomieszczeniach dla zatrzymanych nie było
    czy się zepsuł?

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2019-07-30 15:13:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Bo nie potrzebowali pomocy.

    A ten wymagal ?

    To ja sie musze powtorzyc: serdecznie dziekuje za taka pomoc.

    J.

  • 17. Data: 2019-07-30 19:12:26
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.07.2019 o 15:13, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A ten wymagal ?
    >
    > To ja sie musze powtorzyc: serdecznie dziekuje za taka pomoc.
    >
    > J.

    dokładnie, nie kulsony, tylko ratownicy medyczni niech zajmują się
    leżakami:)

    --
    I love love

  • 18. Data: 2019-07-30 19:27:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 30.07.2019 o 15:13, J.F. pisze:

    >dokładnie, nie kulsony, tylko ratownicy medyczni niech zajmują się
    >leżakami:)

    No, w tym przypadku kulsony dostarczyly pacjenta zdrowego do Izby, na
    co maja stosowne zaswiadczenie.

    Tym niemniej jesli tak ma wygladac ta ustawowa pomoc ...

    J.

  • 19. Data: 2019-07-30 19:35:12
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.07.2019 o 19:27, J.F. pisze:

    > No, w tym przypadku kulsony dostarczyly pacjenta zdrowego do Izby, na co
    > maja stosowne zaswiadczenie.
    >
    > Tym niemniej jesli tak ma wygladac ta ustawowa pomoc ...
    >

    > J.

    no właśnie ustawowo trzeba nakazać Pogotowiu Ratunkowemu ratowanie
    leżaków, to nie mogą być kulsony:)

    --
    I love love

  • 20. Data: 2019-07-30 21:02:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A ten wymagał ? To ja się muszę powtórzyć: serdecznie dziękuje za
    > taka pomoc.

    Ludzie umierają w różnych miejscach. Zaryzykuję, że większość w
    szpitalach. Sądzisz, że ich likwidacja zmniejszyła by umieralność?