  • 1. Data: 2019-07-26 07:58:18
    Temat: Swiry
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Shreku, zebys nie mowil, ze policja nic nie robi

    https://lubuskie.onet.pl/zielona-gora-odkrecily-gaz-
    i-uciekly-kim-sa-kobiety-ktore-doprowadzily-do-wybuc
    hu/nn27c82

    "Wracając z występów w przedszkolu u syna, wykrzykiwała mi na
    korytarzu, że spłonę w tej chacie", czytamy we wpisie z 2017 roku. -
    Kilka razy mówiła, że wylecę stąd. Myślałam, że chce mnie wkurzyć, że
    liczy na to, że wystraszy mnie psychicznie i się wyprowadzę - mówi
    Roczniak. Liczne postępowania w sprawie uciążliwych sąsiadek
    prowadziła zarówno policja, jak i prokuratura.

    Kobiety, kilka razy były karane za wykroczenia. Od 2017 roku toczyło
    się postępowanie w sprawie gróźb karalnych, kierowanych w stosunku do
    pani Sylwii Roczniak. Monika P. przebywała niedawno na wniosek
    prokuratury na obserwacji psychiatrycznej. Biegli stwierdzili, że jest
    niepoczytalna, zwrócili także uwagę na to, że może być niebezpieczna
    dla otoczenia i powinna być leczona. Decyzja sądu w tej sprawie miała
    zapaść pod koniec lipca.

    - W dniu spowodowania tego wybuchu, albo dzień wcześniej Monika P.
    telefonicznie kontaktowała się ze swoją siostrą, albo z innym
    członkiem rodziny. Miała stwierdzić, że ma obawy, że zostanie
    zamknięta w zakładzie psychiatrycznym. Miała stwierdzić, że osobie coś
    zrobi, że tego tak nie zostawi. W momencie, kiedy dostała opinię
    zaczęła narastać w niej agresja - mówi Zbigniew Fąfera, z Prokuratury
    Okręgowej w Zielonej Górze."

    Ale wczesniej

    "Zaczęło się właśnie wtedy, kiedy jej córka wróciła z Warszawy.
    Zaczęło się nagrywanie, podsłuchiwanie. Któregoś razu, jak schodziłam
    ze schodów, to mnie popchnęła. Innym razem, jak szłam do kościoła, to
    mnie wyzwała od najgorszych - mówi Teresa Herman. Kobiety miały
    ubliżać także innej sąsiadce i jej dzieciom."

    I co - policja miala reagowac, bo ktos kogos nagrywa ?

    Choc trzeba doczekac koncowki.
    "No co - sa zaresztowane na 3 miesiace, ale czy my wiemy czy potem tu
    nie wroca" ?

    Ale z drugiej strony ...
    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/spozniona-
    refleksja/j4tmb1t

    Kiedy powinna tu policja reagowac, gdyby ktos zaczal latac po urzedzie
    skarbowym z pistoletem ?
    Na szczescie nie tak latwo u nas o pistolet czy kalasza :-)

    Hm, a moze by tak US spalic ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2019-07-26 09:10:11
    Temat: Re: Swiry
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.07.2019 o 07:58, J.F. pisze:
    > Shreku, zebys nie mowil, ze policja nic nie robi
    >
    > https://lubuskie.onet.pl/zielona-gora-odkrecily-gaz-
    i-uciekly-kim-sa-kobiety-ktore-doprowadzily-do-wybuc
    hu/nn27c82

    No swietnie - normalnie łamiąca wiadomość w sezonie ogórkowy - policja
    zrobiła co do niej należy, co prawda za późno, ale coś tam zrobiła.
    Czekam na "libację na skwrku"

    > Kobiety, kilka razy były karane za wykroczenia. Od 2017 roku

    Od 2017.

    > Biegli stwierdzili, że jest
    > niepoczytalna, zwrócili także uwagę na to, że może być niebezpieczna
    > dla otoczenia i powinna być leczona. Decyzja sądu w tej sprawie miała
    > zapaść pod koniec lipca.

    Może jakby dupy wcześniej ruszyli. No ale podobno się nie da. Środków
    nie ma - wszystkie kulsony wyszło do pilnowania schodów, łapania
    obywateli od koszulek i chodzących na czerwonym. btw - masz dowód, że
    jednak da się coś zrobić są ku temu podstawy prawne, ścieżka i
    procedury. Ale łatwiej jest poczekać, aż sam sobie krzywdę zrobi, komuś,
    albo popełni samobójstwo rozszerzone. A suweren się wkurwia nie na tych
    co nie robią co do nich należy, a na świra który w tym wszystkim jest
    najmniej winny. I najechętniej zamiast go leczyć to by go na stosie
    spalili, ale już po fakcie.

> [...]
    > ubliżać także innej sąsiadce i jej dzieciom."
    >
    > I co - policja miala reagowac, bo ktos kogos nagrywa ?

    Popychanie, wyzywanie, ewidentne oznaki niepoczytalności.

> [...]
    > skarbowym z pistoletem ?
    > Na szczescie nie tak latwo u nas o pistolet czy kalasza :-)

    O nóż łatwo, o kuchenkę na gaz też.

    BTW - ostatnio gdzieś się koleś wysadzał gazem i dwa dni z nim
    negocjowali. Idę o zakład że "był dobrze znany policji". W tym problem -
    jak ktoś "jest dobrze znany policji" to ma swego rodzaju immunitet.
    Policja nic nie robi, bo jej to statystyki psuje i życie komplikuje, za
    to ma czas na uprzykrzanie życia obywatelom, a już zwłaszcza jak
    popełnią "czyn polityczny". Ktoś tu zapomniał od czego są - nawet nasz
    grupowy od razu przeszedł do punktu czwatego z ustawy o policji, a o
    punkcie trzecim (zapobieganie) albo zapomniał, albo nie zdawał sobie
    nawet sprawy z jego istnienia.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2019-07-26 12:41:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
> [...]

    >nie ma - wszystkie kulsony wyszło do pilnowania schodów, łapania
    >obywateli od koszulek i chodzących na czerwonym. btw - masz dowód, że

    Zielona Gora ...

    >jednak da się coś zrobić są ku temu podstawy prawne, ścieżka i
    >procedury.

    No i efekt taki, ze jakby wczesniej zareagowali, to juz by lekarze
    zdazyli wypuscic, bo miejsca nie ma - trzeba zwalniac :-)
    A drugi raz by nie zareagowali, bo niepoczytalna :-)

    > Ale łatwiej jest poczekać, aż sam sobie krzywdę zrobi, komuś, albo
    > popełni samobójstwo rozszerzone.

    Przeniesc do komunalnego mieszkania ... bez gazu, z pradem :-)

    >Popychanie, wyzywanie, ewidentne oznaki niepoczytalności.

    Z gdzie tam - konstytucyjne prawo do wyrazania opini :-)

    refleksja/j4tmb1t

    >O nóż łatwo, o kuchenkę na gaz też.

    Z siekierką sie przespacerowac po pokojach ? :-)

    No ale co proponujesz - do wiezienia ?

    J.

  • 4. Data: 2019-07-26 13:32:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.07.2019 o 12:41, J.F. pisze:

    > Zielona Gora ...

    No i co, że Zielona Góra?

    > No i efekt taki, ze jakby wczesniej zareagowali, to juz by lekarze
    > zdazyli wypuscic, bo miejsca nie ma - trzeba zwalniac :-)

    Masz rację - najlepiej nic nie robić. Ogólnie wywiesić białą flagę - po
    chuj państwo ma realizować swoje obowiązki wobec obywateli, jak na tylu
    etapach może się nie udać - lepiej nie próbować. Może kogoś zajebie,
    może blok wysadzi i będzie, przy odrobinie "szczęścia" sam się zabije i
    będzie po problemie. Po co wojsko, skoro i tak możemy wojnę przegać. Po
    co szpitale - i tak ludzie w końcu umierają. Po co policja skoro potem
    sąd może zwolnić. Po co sąd skoro w piedrlach miejsc nie ma. Po co
    więzienia, skoro wszystko wcześniej nie działa;)

    > A drugi raz by nie zareagowali, bo niepoczytalna :-)

    Jeszcze raz - a czemu mieliby nie reagować? Niepoczytalności nie
    powoduje, że czyn zabroniony staje się dozwolony. Inaczej trynkiewicza
    trza by wypuscić i by sobie dzieci gwałcił na legalu.

    > Przeniesc do komunalnego mieszkania ... bez gazu, z pradem :-)

    A to w komunalnym wolno już zakłócać spokój, wyzywać sąsiadów, grozić im
    i popychać?

    > Z gdzie tam - konstytucyjne prawo do wyrazania opini :-)

    Cenię cię, za stawanie okoniem, ale twój argument jest nie do obrony.

    > No ale co proponujesz - do wiezienia ?

    Do leczenia - przecież wielokrotnie pisałem. Z nadzorem - ci ludzie są
    niepoczytalni i nie mogą sami kontrolować procesu swojego leczenia.
    Odstawiają leki często zamieniając je na alko. Mieszanka wybuchowa -
    świr na bani.

    No a jeśli państwo ma być bezradne, to niech ogłosi, że jest z kartonu i
    nie jest w stanie realizowac swoich obowiązków z powodu zwykłego świra,
    co jest od niego silniejszy. Oczywiście oznacza to także, że obywatele
    przestają mieć zobowiązania wobec państwa i moga problem rozwiązać we
    własnym zakresie jak bywało za średniowiecza. Tylko po chuj nam wtedy
    państwo?

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2019-07-26 13:49:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >No i co, że Zielona Góra?

    Nie musza pilnowac schodow, nie musza lapac koszulek ... wiec maja
    czas na sprawdzanie trzezwosci :)

    >Masz rację - najlepiej nic nie robić. Ogólnie wywiesić białą flagę -
    >po chuj państwo ma realizować swoje obowiązki wobec obywateli, jak na
    >tylu etapach może się nie udać - lepiej nie próbować.

    Ochrona obywateli chorych psychicznie jest wazniejsza :-)

    > Może kogoś zajebie, może blok wysadzi i będzie, przy odrobinie
    > "szczęścia" sam się zabije i będzie po problemie. Po co wojsko,
    > skoro i tak możemy wojnę przegać.

    Nie tak glosno :)

    >Po co szpitale - i tak ludzie w końcu umierają.

    Dla mlodych, bo dla emerytow to faktycznie po co :-(

    >Po co policja skoro potem sąd może zwolnić. Po co sąd skoro w
    >piedrlach miejsc nie ma.

    Jakby policja lapala prawdziwych przestepcow, to by bylo :-P

    >Jeszcze raz - a czemu mieliby nie reagować? Niepoczytalności nie
    >powoduje, że czyn zabroniony staje się dozwolony.

    Ale niekaralny sie staje :-)
    A trzymanie takich niedorozwinietych w wiezieniach zle wyglada.

    >Inaczej trynkiewicza trza by wypuscić i by sobie dzieci gwałcił na
    >legalu.

    Ale Trynkiewicz poczytalny.

    >A to w komunalnym wolno już zakłócać spokój, wyzywać sąsiadów, grozić
    >im i popychać?

    Tak, umiesci sie obok tych, co czynszu nie placa :-)

    >Cenię cię, za stawanie okoniem, ale twój argument jest nie do obrony.

    Wyzywanie jak najbardziej tak.
    Popychanie ... a kto tu kogo popchnal ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2019-07-26 14:15:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.07.2019 o 13:49, J.F. pisze:

    > Nie musza pilnowac schodow, nie musza lapac koszulek ... wiec maja czas
    > na sprawdzanie trzezwosci :)

    Ale wiesz, że do stolicy ściągali kulsonów z całego kraju? A nawet jak
    nie, to dopóki biegają za pieszymi co na czerwoym przechodzą na pustym
    przejściu ich argumenty że "nie mają środków" i "nic nie moga zrobić
    dopóki kogoś nie zabije" są z dupy wzięte. Pieszy na czerwonym nikogo
    nie zabija, a kulson twierdzi, że mandat musi być i środki znajduje.
    Wiec niech się weźmie za sprawę świra na tej samej zasadzie.

    > Ochrona obywateli chorych psychicznie jest wazniejsza :-)

    To chujowo im wychodzi, bo wielu z nich robi sobie krzywdę.

    > Dla mlodych, bo dla emerytow to faktycznie po co :-(

    Chociażby dla konstytucji. Takie obraźliwe słowo na "K".

    > Ale niekaralny sie staje :-)

    Ale to nic z punktu widzenia policji nie zmienia. Mają reagować i
    zapobiegać - bez różnicy świr czy nie.

    > A trzymanie takich niedorozwinietych w wiezieniach zle wyglada.

    Dlatego nalezy ich leczyć. Przecież sąd bada poczytalność, ale nie jest
    tak, że jak niepoczytalny to przeprasza i mówi - ma pan tu licencje na
    zabijanie i prosze więcej nie zawracać sądowi dupy. Idzie zwykle na
    leczenie w zakładzie zamkniętym albo jest ubezwłasnowaniany skoro nie
    jest w stanie panować nad swoim postępowanim.

    > Ale Trynkiewicz poczytalny.

    No dobra - myślisz, ze zabójce Adamowicza czy kajetana przeproszą,
    wypuszczą i nakażą policji nie naprzykrzanie się na przyszłość?

    > Tak, umiesci sie obok tych, co czynszu nie placa :-)

    Aha. Niezły pomysł. A potem wydamy w pytę kasy na rewitalizację
    dzielnicy i rozrzucenie tej patologii geograficznie. Zresztą na jakiej
    podstawie chcesz kogoś "przenieść" z jego mieszkania?

    > Wyzywanie jak najbardziej tak.

    No i już masz punkt zaczepienia. Raczej nie jest tak, że cały blok się
    na kogoś uweźmie bez przyczyny więc można zacząć od notorycznego
    naruszania 51KW. Trzeba tylko chcieć. Problem w tym, że policja jest
    "bezradna" wobec "dobrze znanych policji". Prościej się przypierdolić do
    klienta w krawacie.

  • 7. Data: 2019-07-26 15:07:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >nikogo nie zabija, a kulson twierdzi, że mandat musi być i środki
    >znajduje. Wiec niech się weźmie za sprawę świra na tej samej

    Ale pieszy jest poczytalny, wiec mandat musi byc.
    A niepoczytalnemu swirowi mandatu wystawic nie mozna, wiec premii nie
    bedzie, tylko same problemy :-)

    >To chujowo im wychodzi, bo wielu z nich robi sobie krzywdę.

    Ile tam pisales - jeden na 1000 ? to mamy 38 tysiecy wariatow, a ilu
    robi sobie krzywde ?

    >Chociażby dla konstytucji. Takie obraźliwe słowo na "K".

    Suweren ma zawsze racje, pieprzyc K :-)

> [...]

    >zwykle na leczenie w zakładzie zamkniętym albo jest ubezwłasnowaniany
    >skoro nie jest w stanie panować nad swoim postępowanim.

    No to widzisz - policja tym razem zareagowala, a potrzebowala grozby
    karalnej,
    sad zaregowal wlasciwie, a swir tak sie wk*, ze spelnil obietnice :-)

    >No dobra - myślisz, ze zabójce Adamowicza czy kajetana przeproszą,
    >wypuszczą i nakażą policji nie naprzykrzanie się na przyszłość?

    Z taka historia, to pewnie od dawna jest w szpitalu, a tam im sie w
    koncu znudzi,
    stwierdza, ze leki dobrze dobrane ... no i ciekaw jestem co dalej ...

    >Aha. Niezły pomysł. A potem wydamy w pytę kasy na rewitalizację
    >dzielnicy i rozrzucenie tej patologii geograficznie. Zresztą na
    >jakiej podstawie chcesz kogoś "przenieść" z jego mieszkania?

    Na podstawie zagrozenia. Gaz tam ma :-)

    >No i już masz punkt zaczepienia. Raczej nie jest tak, że cały blok
    >się na kogoś uweźmie bez przyczyny więc można zacząć od notorycznego
    >naruszania 51KW.

    zakladajac, ze "drze ryja". A jak nie drze ?

    >Trzeba tylko chcieć. Problem w tym, że policja jest "bezradna" wobec
    >"dobrze znanych policji".
    >Prościej się przypierdolić do klienta w krawacie.

    No ba - policja nawet nie moze mandatu wystawic, wiec wniosek do sadu,
    sad na badania,
    lekarz orzeknie ze niegrozny ... i masz pecha :-)

    >"Zaczęło się właśnie wtedy, kiedy jej córka wróciła z Warszawy.
    >Zaczęło się nagrywanie, podsłuchiwanie. Któregoś razu, jak schodziłam
    >ze schodów, to mnie popchnęła"

    A dowod gdzie ?
    A jak swir przytomnie powie, ze to nie on popchnal, tylko jego
    popchnieto ?
    No dobra, zeznaniom swira mozna nie dac wiary i nie oskarzac sasiadki
    o popchniecie :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-07-26 15:20:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.07.2019 o 15:07, J.F. pisze:

    > Ale pieszy jest poczytalny, wiec mandat musi byc.

    Nie musi.

    > A niepoczytalnemu swirowi mandatu wystawic nie mozna, wiec premii nie
    > bedzie, tylko same problemy :-)

    Można - czemu nie nie? Co najwyżej nie przyjmie i sprawa do sądu.

    > Ile tam pisales - jeden na 1000 ?

    1/100 - schizoferników. Pod różnymi postaciami - schizofrenia
    paronoidalna jest tylko jedną z nich, część jest leczona.

    > to mamy 38 tysiecy wariatow, a ilu
    > robi sobie krzywde ?

    Mamy 36 milionów pieszych. Z czego wiekszość przeszła w życiu na
    czerwonym świetle. Ilu z nich ginie z powodu przejścia na czerwonym? A
    jednak kulsony widzą w tym problem. To inaczej mamy 36 milionów ludzi z
    czego coś koło 500 zabójców rocznie. Może też nie warto nic robić?

    > Suweren ma zawsze racje, pieprzyc K :-)

    Spora część surerena ma w dupie prawo - pieprzyć prawo:P

    > No to widzisz - policja tym razem zareagowala, a potrzebowala grozby
    > karalnej,
    > sad zaregowal wlasciwie, a swir tak sie wk*, ze spelnil obietnice :-)

    No tak - wszystko przez to że ktoś w końcu ruszył dupę. Nie ruszać!

    > Z taka historia, to pewnie od dawna jest w szpitalu, a tam im sie w
    > koncu znudzi,
    > stwierdza, ze leki dobrze dobrane ... no i ciekaw jestem co dalej ...

    Myślę, że ten akurtat nie wyjdzie. On jest naprawdę pieprznięty. To nie
    syn prawnika.

    > zakladajac, ze "drze ryja". A jak nie drze ?

    Jak się na niego cały blok skarży, to raczej nie bez podstaw. Powód się
    znajdzie.

> [...]
    > No dobra, zeznaniom swira mozna nie dac wiary i nie oskarzac sasiadki o

    Dobra - kończę - jak już pisałem z uprawiasz specyficzny rodzaj trolingu
    i uczyniłeś z tego sztukę, za co szacun. Nie pokonam cię:P

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2019-07-26 19:12:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.07.2019 o 15:20, Shrek pisze:

    > Dobra - kończę - jak już pisałem z uprawiasz specyficzny rodzaj trolingu
    > i uczyniłeś z tego sztukę, za co szacun. Nie pokonam cię:P

    BTW - już bez dyskusji - masz kolejnego

    0106,legionowo-oskorowal-psa-powiesil-na-plocie-a-fr
    agmenty-ciala.html

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2019-07-27 01:09:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-26, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > dopóki kogoś nie zabije" są z dupy wzięte. Pieszy na czerwonym nikogo
    > nie zabija, a kulson twierdzi, że mandat musi być i środki znajduje.

    Ktoś przejdzie na czerwonym w środku nocy, suweren zobaczy,
    bezrefleksyjnie skopiuje zachowanie, a późnie przejdzie na tym czerwonym
    już przy normalnym ruchu. Bo tak robią inni, a jeszcze nikt za to nie
    karze.

    --
    Marcin