  • 21. Data: 2014-03-16 09:00:43
    Temat: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To może napisz otwartym tekstem co będzie dowodem w sprawie zalania
    > mieszkania z uszkodzeniem ciała ? Uszkodzone ciało, woda w mieszkaniu
    > czy samo mieszkanie ? zalane czy zalewające ?
    >
    > W sprawie zderzenia na stoku z uszkodzeniami będzie stok, narty
    > czy śliski śnieg na stoku ?

    Tak na chłopski rozum:

    W sprawie mieszkania policja opisze slady wody, gdzie leci, skąd, wejdzie
    do sąsiada i sprawdzi czy u niego mokro etc.

    W sprawie stoku policja zabezpieczy nagrania z monitoringu, byc moze
    przesłucha swiadków etc.

  • 22. Data: 2014-03-16 10:26:24
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Dowody

    Duperele.
    Zrób se fotki, zadzwoń po agenta ubezpieczalni... tyle.
    Policja jest od spraw karnych.
    Chyba, że zgłosisz, że sąsiad umyślnie zalał ci mieszkanie.
    To co innego.

    A.

  • 23. Data: 2014-03-16 10:32:12
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sat, 15 Mar 2014 12:46:45 +0100, Gruby Jendrek napisał(a):

    > Zachodzi podejrzenie popełnienia wykroczenia lub przestępstwa?
    > Czy jak na meczu jest brutalny faul zakończony poważną kontuzją
    > to też przyjadą jak się zadzwoni?
    Coś mi sie kołacze po głowie, że był w świecie przypadek oskarżenia
    kopacza od szmacianki za _złośliwy_ faul zakończony bodajże otwartym
    zlamaniem i poważną kontuzją. AFAIR w oskarżeniu podnoszono, że sport
    ten (ganianie w 11x2 za szmatą) nie przewiduje takich zagrań.
    Nie pamiętam jak się skończyło.

    --
    pozdr
    poreba

  • 24. Data: 2014-03-16 13:45:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Mar 2014 18:14:50 +0100, grzech napisał(a):
    > Ostatnie zdanie podkreśl podwójną linią i zapamiętaj, że policja nie
    > jest od spraw cywilnych.

    Czyli poszkodowany nie ma zadnych praw ?

    Ale polamanie to jest juz sprawa karna.

    J.

  • 25. Data: 2014-03-16 13:48:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Mar 2014 19:25:11 +0100, RadoslawF napisał(a):
    > I co zabezpieczy ? wodę, zalane mieszkanie czy mieszkanie
    > z którego zalano ?

    No wiesz, jesli w mieszkaniu leje sie woda, a sasiad nie wiadomo gdzie
    i kiedy wroci, albo wiadomo ze na urlopie ... to kto ma wode zakrecic
    (prad, gaz) ?

    Wode mozna odciac w calym pionie ... i co, dwa tygodnie caly blok bez
    wody ?

    J.

  • 26. Data: 2014-03-16 17:13:25
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2014-03-16 13:48, J.F. pisze:

    > No wiesz, jesli w mieszkaniu leje sie woda, a sasiad nie wiadomo gdzie
    > i kiedy wroci, albo wiadomo ze na urlopie ... to kto ma wode zakrecic
    > (prad, gaz) ?

    To policja jest od zakręcania wody?
    Ponoć nadmiar słońca szkodzi na głowę. Wiatr ma te same właściwości?

  • 27. Data: 2014-03-16 17:43:49
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 16.03.2014 17:13, grzech wrote:

    > To policja jest od zakręcania wody?

    Policja jest od bycia przy
    wejsciu do lokalu, gdzie nikogo nie ma
    zeby tam hydraulik zakrecil wode
    pod nieobecnosc wlasciciela.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 28. Data: 2014-03-16 17:53:40
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2014-03-16 17:43, hikikomorisan pisze:

    > Policja jest od bycia przy
    > wejsciu do lokalu, gdzie nikogo nie ma
    > zeby tam hydraulik zakrecil wode
    > pod nieobecnosc wlasciciela.

    A to ciekawe. Bo u mnie administracja pion zakręca pod nieobecność.

  • 29. Data: 2014-03-16 18:07:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Mar 2014 17:13:25 +0100, grzech napisał(a):
    > To policja jest od zakręcania wody?

    Od sluzenia ludziom. Kto ma zakrecic i jak ?

  • 30. Data: 2014-03-16 18:16:44
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lg357l$n0m$1@node1.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > W sprawie zderzenia na stoku z uszkodzeniami będzie stok, narty
    > czy śliski śnieg na stoku ?

    W przypadku zderzenie na stoku - tym konkretnym - bedzie zabezpieczenie
    zapisu z montoringu. I ewentualne przesluchanie swiadkow, o ile tacy sie
    znajda.
    --
    TA