  • 11. Data: 2014-03-14 23:57:53
    Temat: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Mar 2014, grzech wrote:

> [...]
    [...]
    > A co do tego ma policja?

    Po to samo co przy wypadku na drodze.
    Możesz wyjaśnić po co ona tam się pojawia? - będzie łatwiej
    wykazać po co ma być na stoku.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2014-03-15 12:46:45
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    de1.news.atman.pl...

    >No, akurat ta poszkodowana jest unieruchomiona na 6 tygodni.
    >Ale sprawa juz rozwiazana. Dzisiejszy dyzurny przyjal zgloszenie.

    Tak z czystej ciekawości - jakie zgłoszenie? Zachodzi podejrzenie
    popełnienia wykroczenia lub przestępstwa? Czy jak na meczu jest brutalny
    faul zakończony poważną kontuzją to też przyjadą jak się zadzwoni?
    Mam wrażenie że dzisiaj się jakiś mniej doświadczony dyżurny trafił.

    A.

  • 13. Data: 2014-03-15 12:51:35
    Od: grzech <g...@g...pl>

    > Naprawde nie jest?
    > I skad w momencie zdarzenia wiadomo, ze ta sprawa bedzie cywilna czy
    > karna?

    Bo sam to już stwierdziłeś.

  • 14. Data: 2014-03-15 12:53:02
    Od: grzech <g...@g...pl>

    > A kto ma zabezpieczyc zapis monitoringu? I przesluchac swiadkow?
    > Bo za pol roku ani jednego ani drugiego nie bedzie.

    A jak ci sąsiad zaleje mieszkanie to kto będzie zabezpieczał dowody?

  • 15. Data: 2014-03-15 13:24:03
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > faul zakończony poważną kontuzją to też przyjadą jak się zadzwoni?
    > Mam wrażenie że dzisiaj się jakiś mniej doświadczony dyżurny trafił.

    Nie do końca. Wypadek to niekoniecznie na szosie. Mógł być narciarz
    nawalony, albo jechał w sposób narażający innych na niebezpieczeństwo. Nie
    musisz mieć kodeksu narciarza, żeby kogoś oskarżyć o zachowanie
    niebezpieczne.
    To nieumyślne, ale jednak spowodowanie uszczerbku na zdrowiu, itd...

    Aygul

  • 16. Data: 2014-03-15 16:05:49
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 15.03.2014 12:53, grzech wrote:

    > A jak ci sąsiad zaleje mieszkanie to kto będzie zabezpieczał dowody?

    Nooo jezeli dojdzie do uszkodzenia ciala w wyniku zalania, to chyba
    jednak policja...

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 17. Data: 2014-03-15 16:07:42
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 15.03.2014 12:46, Gruby Jendrek wrote:

    > Czy jak na meczu jest brutalny
    > faul zakończony poważną kontuzją to też przyjadą jak się zadzwoni?

    czy boisko, teren zamkniety, ze znana z imienia i nazwiska lista
    uczestnikow meczu to to samo co stok?

  • 18. Data: 2014-03-15 19:25:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-15 16:05, Użytkownik hikikomorisan napisał:

    > Nooo jezeli dojdzie do uszkodzenia ciala w wyniku zalania, to chyba
    > jednak policja...

    I co zabezpieczy ? wodę, zalane mieszkanie czy mieszkanie
    z którego zalano ?

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2014-03-16 01:12:56
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 15.03.2014 19:25, RadoslawF wrote:

    > I co zabezpieczy ? wodę, zalane mieszkanie czy mieszkanie
    > z którego zalano ?

    Dowody

  • 20. Data: 2014-03-16 04:19:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-16 01:12, Użytkownik hikikomorisan napisał:

    > Dowody

    To może napisz otwartym tekstem co będzie dowodem w sprawie zalania
    mieszkania z uszkodzeniem ciała ? Uszkodzone ciało, woda w mieszkaniu
    czy samo mieszkanie ? zalane czy zalewające ?

    W sprawie zderzenia na stoku z uszkodzeniami będzie stok, narty
    czy śliski śnieg na stoku ?