  • 31. Data: 2014-03-16 18:26:19
    Temat: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:lg4kc5$6fb$1@node1.news.atman.pl...

    > Policja jest od bycia przy
    > wejsciu do lokalu, gdzie nikogo nie ma
    > zeby tam hydraulik zakrecil wode
    > pod nieobecnosc wlasciciela.

    A niby z czego to wynika? Fakt, ze zazwyczaj bywa do tego wzywana, ale tak
    naprawdę, to raczej działania ratownicze pozostające w gestii Straży
    Pożarnej.

  • 32. Data: 2014-03-16 19:22:00
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 16.03.2014 17:53, Aicha wrote:

    > A to ciekawe. Bo u mnie administracja pion zakręca pod nieobecność.

    czytaj ze zrozumieniem caly watek

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 33. Data: 2014-03-16 22:01:37
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2014-03-16 19:22, hikikomorisan pisze:

    > czytaj ze zrozumieniem caly watek

    Czytam. Nie napisałeś kto się ma do tego mieszkania włamać :>
    A zabezpieczenie dowodów w celu wypłaty ubezpieczenia należy do
    właściciela zalanego mieszkania, a nie do policji.

  • 34. Data: 2014-03-16 22:03:04
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2014-03-16 18:07, J.F. pisze:

    > Od sluzenia ludziom.

    Myślałam, że od tego są służący.

    > Kto ma zakrecic i jak ?

    Administracja. W piwnicy czy gdzie tam się główny zawór znajduje.

  • 35. Data: 2014-03-16 22:39:52
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" napisał w wiadomości grup

    On 15.03.2014 12:46, Gruby Jendrek wrote:

    > Czy jak na meczu jest brutalny
    > faul zakończony poważną kontuzją to też przyjadą jak się zadzwoni?

    >czy boisko, teren zamkniety, ze znana z imienia i nazwiska lista
    >uczestnikow meczu to to samo co stok?

    A jakie to ma znaczenie dla faktu wystąpienia przestępstwa lub wykroczenia
    bo jakoś nie widzę?
    Mamy tutaj dwóch (dwoje?) znanych z nazwiska uczestników zdarzenia którzy
    chcą wyrwać nawzajem od siebie jakąś kasę w procesie cywilnym. Jaki to ma
    niby związek z Policją?

    A.

  • 36. Data: 2014-03-16 23:38:22
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 16.03.2014, 22:39, Gruby Jendrek pisze:

    > Użytkownik "hikikomorisan" napisał w wiadomości grup

    > A jakie to ma znaczenie dla faktu wystąpienia przestępstwa lub
    > wykroczenia bo jakoś nie widzę?

    A jeśli jeden z uczestników byłby pod wpływem alkoholu lub środków
    psychotropowych to też nie widziałbyś...?

    Pozdr.!
    (D)

  • 37. Data: 2014-03-17 12:24:31
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Daniel Pyra" <d...@s...be.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > A jeśli jeden z uczestników byłby pod wpływem alkoholu lub środków
    > psychotropowych to też nie widziałbyś...?

    Ależ oczywiście że nie - w tym przypadku nie ma to kompletnie żadnego
    znaczenia.

    A.

  • 38. Data: 2014-03-17 12:30:06
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ajgul" <p...@k...uz> napisał w wiadomości grup

    > Nie do końca. Wypadek to niekoniecznie na szosie. Mógł być narciarz
    > nawalony, albo jechał w sposób narażający innych na niebezpieczeństwo. Nie
    > musisz mieć kodeksu narciarza, żeby kogoś oskarżyć o zachowanie
    > niebezpieczne.
    > To nieumyślne, ale jednak spowodowanie uszczerbku na zdrowiu, itd...

    A przeczytałeś co pisze wątkotwórca? Tu nie chodzi o oskarżenie kogoś o
    spowodowanie wypadku (jaki by ten wypadek nie był) tylko o proces cywilny.
    No chyba że "panie władzo, jeden nawalony szaleniec tak niebezpiecznie
    jechał na nartach że sie oboje połamaliśmy i jesteśmy w szpitalu,
    przyjedzcie go aresztować a jak już go skarzą to ja wyrwę odszkodowanie" -
    ale raczej mi na to nie wygląda.

    A.

  • 39. Data: 2014-03-17 13:41:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-16 09:00, Użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Tak na chłopski rozum:

    Jak ktoś strzelił głupotę to nie wyskakuj z chłopskim rozumem tylko
    daj mu możliwość wyjaśnienia dlaczego tak napisał.

    > W sprawie mieszkania policja opisze slady wody, gdzie leci, skąd, wejdzie
    > do sąsiada i sprawdzi czy u niego mokro etc.

    Czyli dopuszczasz że dowodem będą ślady zacieków na suficie i
    ścianach zalanego ? A na jakiej podstawie policjant poprosi o
    wpuszczenie do mieszkania sprawcy zalania ?

    > W sprawie stoku policja zabezpieczy nagrania z monitoringu, byc moze
    > przesłucha swiadków etc.

    Nagrania z monitoringu są przeważnie takiej jakości że do niczego
    się nie nadają. Bo monitoring nie jest zakładany w celu uzyskania
    materiału dowodowego a w celu odstraszenia co głupszego przestępcy
    czy chuligana.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2014-03-17 13:43:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-16 18:16, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

    > W przypadku zderzenie na stoku - tym konkretnym - bedzie zabezpieczenie
    > zapisu z montoringu. I ewentualne przesluchanie swiadkow, o ile tacy sie
    > znajda.

    Policja przesłuchuje świadków kiedy zachodzi taka potrzeba a nie
    kiedy jakiś idiota chciałby aby to zrobili.
    Podobnie będzie w temacie zabezpieczenia zapisu z monitoringu.