    From: "p 47" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podsumowując...
    Date: Sat, 27 Nov 2010 01:25:01 +0100

    news:icop5v$tmm$1@news.onet.pl...
    > Po pierwsze chciałem podziękować za nad wyraz żywy odzew :)
    >
    > Po drugie - jeśli komuś się to przyda do czegokolwiek, to chciałbym
    > wyjaśnić mój punkt widzenia w tej sprawie - o ile nie jest on jeszcze
    > jasny.
    >
    > Otóż, prowadzę niewielką firmę - i codziennie - jak zapewne wszyscy
    > mniejsi i więksi przedsiębiorcy, muszę działać w sposób możliwie
    > konstruktywny. Problemy duże rozkładać na małe - a małe eliminować lub
    > pomijać.
    > Starając się w swoim działaniu być efektywnym - tj. wykonywać czynności
> [...]

    Nie rozumiem twojego wzburzenia i takiego słowotoku;- spóldzielnia nie
    zadziałała ani złośliwie, ani nieracjonalnie, ani wbrew prawu.
    Nie żąda bowiem bezwarunkowo zlikwidowania drzwi, nie chce was pozbawić
    wynikających z odgrodzenia się korzyści, chce tylko, aby za to, że niektórzy
    lokatorzy użytkują wyłącznie cześc powierzchni korytarza ponosili oni
    opłaty,- sam wszak przyznałes, ze przechowujesz tam rower, czego lokatorzy
    nie mający odgrodzonej części korytarza czynić nie mogą, -jesteś więc
    uprzywilejowany, władasz wydzieloną częścią korytarza, jestes więc jej
    posiadaczem (zależnym)a więc za to płać. Możnaby próbować argumentowac, ze
    nie korzystacie z tego władania , gdyby to odgrodzenie służyło WYŁĄCZNIE
    jako ochrona przeciwko złodziejom, ale to tylko wtedy, gdyby nikt i nigdy
    tam niczego nie przechowywał, a jak znam zycie jest inaczej.
    Jesli nie jestes wyjątkiem i wszyscy spółdzielcy swoje korytarze odgrodzili
    to tez nie ma sensu podnosic krzyku,- wówczas to jest bowiem gra o wartości
    zerowej, zebrane pieniądze z dodatkowego czynszu powinny do was w 100%
    powrócic albo w formie zmniejszenia czynszu, albo w formie dodatkowych
    świadczeń (np wpłat na fundusz remontowy itp) trzeba tylko aktywnie zarzad z
    tego rozliczać.