  • Data: 2010-11-27 00:30:37
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:icmsu4$582$1@news.onet.pl...

    > Tak jest, proszę pana. Rozkaz.

    > uhum...

    > Drogi dziadku, jesteś już chyba trochę przemęczony, i nie czytasz ze
    > zrozumieniem.
    > Więc - specjalnie dla Ciebie przypomnę - że mam pisemną zgodę
    > spółdzielni. Dotarło ?
    > Czy może jeszcze raz powtórzyć ?

    Totez spóldzielnia nie nakazuje ci to bezwarunkowo zlikwidować,- chce
    tylko, abyś za powierzchnię , którą użytkujesz (w przeciwieństwie do wielu
    innych współspółdzielców) zapłacił.
    Nic wszak nie pisałeś, zeby spółdzielnia zapewniła cię, ze do końca świata z
    wydzielonej częśći bedziesz mógł BEZPŁATNIE korzystać.

    p47