  • Data: 2010-11-27 12:41:20
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:5b8m3w39dq7m$.dlg@piki.fixed...

    > Generalnie problem jest w tym, że komuś się wydaje, że jakiś bliżej
    > nieokreślony kawałek korytarza przed *jego* drzwiami, również należy do
    > niego. Nie jest w stanie ogarnąć, że teren o którym może decydować kończy
    > się na drzwiach.

    A Ty chyba nie jesteś do końca świadom, że prezentujesz prawo Kalego.
    Innymi słowy - "moje wszystkie rowery pouwieszane na wszystkich piętrach -
    OK, bo nikt inny przecież tam nie wiesza", ale już "oddzialanie części
    korytarzy przez innych - nie OK, bo przecież ja mógłbym chcieć z tego
    kawałka skorzystać"

    K.