  • 51. Data: 2008-06-26 19:38:41
    Temat: Re: podrobki kart na Allegro.
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    "Prawicowiec pełną gębą." wrote:

    > aha i wyraźnie sobie zaprzeczyłeś, bo jeżeli według Ciebie daje do
    > zrozumienia że sprzedaje podróby, to nie może być mowy o oszustwie z
    > jego strony.

    Daje do zrozumienia *po* transakcji, że taką podróbę sprzedał. A dalej
    sprzedaje innym wmawiając że to są produkty Sony.

    p. m.

  • 52. Data: 2008-07-02 08:48:32
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
    > Witam

    > Ale w cywilizowanych krajach takie Allegro _jest_ paserem. Np. w
    > tym miesiącu ebay został ukarany karą 20 000 euro za umożliwienie
    > sprzedaży podróbek znanych firm. Kolejne firmy zapowiadają
    > roszczenia.
    > http://wiadomosci.onet.pl/1762691,10,1,1,,item.html

    I jest ciąg dalszy.

    We Francji eBay ma zapłacić już 40 mln euro. Kto da więcej? ;-)
    Bazowanie wiedzy na publikacjach prasowych nie jest może
    najlepszą metodą, ale wygląda na to, że może i za Allegro sąd się
    w końcu zabierze:
    http://finanse.wp.pl/POD,15,wid,10112087,prasa.html

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 53. Data: 2008-07-02 10:29:47
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 02 lipiec 2008 10:48
    (autor Zbynek Ltd.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4ffd6$b52$1@news.onet.pl>):

> [...]
    > Bazowanie wiedzy na publikacjach prasowych nie jest może
    > najlepszą metodą, ale wygląda na to, że może i za Allegro sąd się

    Totalitaryzm i durnota prawna jak widać przyszła już do EU i cierpi na to
    nie tylko USA.

    --
    Tristan

  • 54. Data: 2008-07-02 15:43:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tristan napisał(a) :
> [...]
    > wasz znak: <g4ffd6$b52$1@news.onet.pl>):

    > Totalitaryzm i durnota prawna jak widać przyszła już do EU i cierpi na to

    Przesadzasz. Wyobraź sobie, że ktoś prowadzi usługi informatyczne
    i posługuje się nazwą TristanIT, czy jak tam się nazywa Twoja
    firma. Kasuje tylko 10% Twojej ceny. Ale po wyjściu gościa z domu
    komputery się palą, wirusy zżerają płyty, monitory wybuchają.
    Byłbyś zadowolony z takiego podszywacza?

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 55. Data: 2008-07-02 17:54:13
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisal:

> [...]
    > komputery się palą, wirusy zżerają płyty, monitory wybuchają.
    > Byłbyś zadowolony z takiego podszywacza?

    Bledne porownanie. Podszywacz TristanIT oglasza sie w drobnych
    ogloszeniach gazety podajac wylacznie numer telefonu i haslo
    'uslugi informatyczne'. Detektywi dokonuja kontrolowanego zakupu
    uslugi, a nastepnie do sadu pozywana jest... gazeta z ogloszeniami.

    I teraz chyba widac debilizm francuskiego sadu - szukaja frajera
    z ktorego wydoja kase. Widocznie rzeczywisty handlarz byl za maly,
    wiec znalezli wiekszego - serwis aukcyjny.

    Proponuje przez analogie ofiarom Bokassy wniesc pozew przeciw
    'Paris Match', bo gazeta w swoim czasie opisywala wizyte
    Bokassy u Mitteranda. Tyle sensu, co w zadaniach kilku Amerykanow,
    aby zlicytowac iranskie znaleziska archeologiczne wypozyczone
    do muzeow amerykanskich, bo pozywajacy zostali poranieni w Izraelu
    przez palestynskich zamachowcow.

    Faktycznie, amerykanski debilizm zaraza Europe...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 56. Data: 2008-07-02 18:13:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 02 lipiec 2008 17:43
    (autor Zbynek Ltd.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4g7mh$r4e$1@news.onet.pl>):

> [...]
    > komputery się palą, wirusy zżerają płyty, monitory wybuchają.
    > Byłbyś zadowolony z takiego podszywacza?

    I w związku z tym pozwałbym tramwaj, bo nim dojeżdża do pracy oraz
    producenta Merca Sprintera, bo nim dowoził wadliwy towar?

    Ja nie mówię o ściganiu podróbek, ale o totalnie debilnym oskarżaniu
    właściciela placu targowego o przestępstwa/wykroczenia popełniane przez
    wynajmujących tam stoliki. Wiadomo, łatwiej masowo pozwać właściciela placu
    niż faktycznych winnych, ale właśnie to jest chore, że sąd się na to godzi.

    --
    Tristan

  • 57. Data: 2008-07-02 18:25:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tristan napisał(a) :

> [...]
    > niż faktycznych winnych, ale właśnie to jest chore, że sąd się na to godzi.

    Chciałbym nieśmiało zauważyć, że dotyczy to sytuacji we Francji.
    Jak na razie.
    Prawdę mówiąc nie wiem, jak taka sytuacja miałaby wyglądać u nas.
    Serwis aukcyjny powinien chyba do kosza wrzucać korespondencję od
    Zdzicha, że Krzychu sprzedaje podróbki. Bez wiarygodnego dowodu
    taki donos może wyglądać na nieuczciwą konkurencję a serwis nie
    ma możliwości sprawdzenia oryginalności towarów. Chińczyk może
    wydrukować każdy rodzaj certyfikatu autentyczności :-)
    Gdzieś widziałem takie zdjęcie z etykietami do sprzedania.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 58. Data: 2008-07-02 18:29:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 02 lipiec 2008 20:25
    (autor Zbynek Ltd.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4gh7e$r48$1@news.onet.pl>):

    > Chciałbym nieśmiało zauważyć, że dotyczy to sytuacji we Francji.

    No tak, francja jest bodajże najbardziej totalitarnym państwem EU i coraz
    większym klonem USA. W niszczeniu obywateli i społeczeństwa zabawą z
    patentami i PA też bodajże właśnie francja przoduje. No ale cóż... W końcu
    gdzie była Rewolucja i inne zabawy z autodestrukcją obywateli....

    --
    Tristan