  • Data: 2004-03-08 22:39:45
    Temat: Re: podatek od listonosza
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sorki, to nie była Twoja rozterka, a "zlotowinfo" :)

    No właśnie i stąd właśnie powstają niepotrzebne polemiki i zapędy w "kozi
    róg", ponieważ ludziom nie chce się przeczytać całego wątku, zanim
    odpowiedzą.
    :-)))
    Ale wybaczam ci, albowiem wiem, że zbładziłeś. Nie przejmuj się, każdemu się
    może zdarzyć. Po prostu trochę też niepotrzebnie się uniosłem. Wszystko
    przez traktowanie jak młodego gówniarza. Sorry, że zacząłem używać takich
    samych argumentów.
    Po prostu widzę biedę i nędzę wśród ludzi i to mnię przeraża. Czasami jak
    pomyślę o chwili, kiedy pójdę na własną emeryturę ... ciekawe czy tylko jej
    dożyję.

    Jacek "Plumpi"